Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Πεντηκοστιανοί και αριθμολαγνία

Το Κέντρο Σαλόμ της πεντηκοστιανής εκκλησίας του κου Μαρκάκη διοργανώνει εκδρομή στην Ιερουσαλήλ και "Λατρεία στο Όνομα του Κυρίου στο Όρος Ελαιών στις 9-9-9" (9 Σεπτέμβρη του 2009)    Τι σημαίνει 9-9-9 ;   Λένε μεταξύ άλλων :                          
".....Ο Κύριος μας επιβεβαίωσε ότι έπρεπε να κάνουμε την λατρεία στις 9-9-9, στο Όρος Ελαιών, μέσα από την γυναίκα μου Εύη και την διάκονο Ρεγγίνα. Και οι δύο είναι έμπειρες (!) στο να ακούν από τον Κύριο, ενώ έλαβα κι άλλες ενθαρρύνσεις. Όμως μπορεί να ρωτήσετε: τι είναι το τόσο σημαντικό με αυτή την ημερομηνία 9-9-9;

Η ειλικρινής μου απάντηση είναι "δεν γνωρίζω!" Δεν ενδιαφέρομαι για την αριθμολογία(..), και δεν είμαι βέβαιος ότι υπάρχει κάτι σημαντικό στην ημερομηνία. Όμως τα λίγα που ξέρω θα σας τα πω μήπως κάπως βοηθήσουν: Στην περίπτωση του 6-6-6 ο Κύριος μου είπε να κάνουμε μια ζωντανή 24-ωρη λατρεία. Στη συνέχεια μου είπε να οργανώσω ένα μεγάλο Συνέδριο στην ευκαιρία του 7-7-7. Μετά από αυτό, δεν ήθελα να κάνω τίποτε μέσα στον Αύγουστο για το 8-8-8, αλλά τελικά ο Κύριος μίλησε και πάλι, και οργάνωσα ένα μικρό συνέδριο λατρείας με όσους ήσαν διαθέσιμοι.....Τώρα όμως ο Κύριος ..ήρθε και μου είπε τα εξής :   Συγκέντρωσε τον λαό μου από τα έθνη (το..χρίσμα του ηγέτη) και να λατρεύσετε το Όνομα μου στο Ισραήλ, στο Όρος των Ελαιών, και Εγώ θα ευλογήσω εσένα και τα έργα σου 10 φορές πιο πολύ από τώρα...." (Σεμνά και ...ταπεινά)...Nα υποθέσουμε οτι το επόμενο συνέδριο θα το κάνουν στις 0-0-0 ;