Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2007

νεοι μοντανιστες

Εχουν χασει καθε αυτοελεγχο οι λεγομενοι "ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ " εντος και εκτος διαδικτυου . Στο παρελθον οι Μοντανοι με τις ακροτητες και τις ανοητες εκδηλωσεις ψευδοχαρισματων και ψευδοπροφητειων εδωσαν στην αυτοκρατορικη Εκκλησια την δικαιολογια να προσπαθήσει να συκοφαντήσει την ελευθερη προσευχη , τα χαρισματα, την γλωσσολαλια σαν εκδηλωση της βαπτισης με το Πνευμα το Αγιο , και τις ενθουσιαστικες τασεις των πιστων . 


 Παράδειγμα όσα γράφει η κα Νούλα :
 "..Καλημερα σας, το ονομα μου ειναι Νουλα και ειμαι κοντα σας σημερα γιατι μου μιλαει ο Θεος εδω και 8 χρωνια, απο το Νοεμβρη του 1989, μια εβδομαδα πριν πεσει το τειχος της Γερμανιας.:Οταν το Αγιο Πνευμα του Θεου αρχισε να μου μιλαει, εμφανιστηκαν στην περιοχη που μενω πολλες φωτεινες νεφελες στον ουρανο σε σχημα τριγωνικο. Ο Θεος μου εξηγησε πως μια γυναικα θα διαλεγοταν στη γη για να κανει το Θελημα Του και να ετοιμασει το λαο Του απο καθε εθνος και φυλη γιατι η Δευτερα Παρουσια του Κυριου Ιησου Χριστου ειναι πια πολυ συντομη. Ημουν πολυ ευτυχισμενη και οταν με ρωτησε αν ηθελα να κανω το Θελημα του απαντησα, ναι, Θεε μου ειμαι ετοιμη, θα κανω οτι μου ζητησεις για να βαλεις τελος σε ολες τις δυστυχιες εδω κατω στη γη, σε ολες τις κακοποιησεις ανθρωπωνΜου ειπε πρωτα θα σε δοκιμασω και μετα θα σου πω αν μου κανεις γι΄ αυτο το Μεγαλο Εργο.."

Οπως λοιπον καταλαβατε η γυναικα που διαλεξε ο Θεος ηταν η.. κα Νουλα . Αν σας φανηκε αστειο κανατε λαθος , γιατι αυτη η γυναικα εχει δεκαδες οπαδους που την λατρευουν σαν πεντηκοστιανη παναγια. Οπως τον παλιο καιρο οι ψευδοπροφητες αυτοι θα χρησιμοποιηθουν και πάλι απο το θρησκευτικό σύστημα για να συκοφαντηθει ο λαος του Θεου .