Αθήνα- «Οιδίπους επί Κολωνώ» σε διασκευή αφροαμερικάνικου γκόσπελ, σαν θρησκευτική συνάθροιση, σε εκκλησία πεντηκοστής, όπου ο μαύρος ποιμένας, αντί της βίβλου, διαβάζει στο ποίμνιό του την τραγωδία του Σοφοκλή και οι θεατές συμμετέχουν τραγουδώντας και χορεύοντας, «ώσπου να φτάσουν στη λύτρωση»(!), είναι η κατά Λή Μπρούερ και Μπομπ Τέλσον εκδοχή της σοφόκλειας τραγωδίας, που ανεβαίνει το Σάββατο 21/6, στο Ηρώδειο, στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών, σε συνεργασία με το Αμερικανο-ελληνικό Κέντρο Τεχνών και υπό την αιγίδα της αμερικανικής πρεσβείας, στην Αθήνα. Οπως επισήμανε σε συνέντευξη Τύπου, ο σκηνοθέτης Μπρούερ, που μαζί με τον συνθέτη Τέλσον διασκεύασαν το έργο, πριν 25 χρόνια, «γίνεται σύνδεση του παγανισμού με τον χριστιανισμό, με κοινή απόληξη τη λύτρωση (!) του βασανισμένου Οιδίποδα, σε έναν ευτυχισμένο θάνατο».
Είναι προφανές ότι ο καιρός που θα συμβεί το αντίθετο (να βλέπουμε παγανιστικά θεατρικά σόου μέσα σε εκκλησίες ) δεν είναι και πολύ μακριά , ώστε όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου να μην έχει μείνει τίποτα όρθιο στη συνείδηση των πιστών...
Δεν αμφιβάλλει κανείς οτι το συγκεκριμένο έργο είναι ένα μνημείο της τραγικής ποίησης.
Ωστόσο ο λατρευτικός τρόπος παρουσίασης του έργου που έχει αντικείμενο αιμομεικτικό και αιματηρό , σε συνδυασμό με την προώθησή του απο θεσμικά κέντρα (αμερικανική πρεσβεία) αποκαλύπτει το πνεύμα που θέλουν να περάσουν στον κόσμο.
Είναι προφανές ότι ο καιρός που θα συμβεί το αντίθετο (να βλέπουμε παγανιστικά θεατρικά σόου μέσα σε εκκλησίες ) δεν είναι και πολύ μακριά , ώστε όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου να μην έχει μείνει τίποτα όρθιο στη συνείδηση των πιστών...