Τίτ.β:13 προσμένοντες
την μακαρίαν ελπίδα και επιφάνειαν της δόξης του μεγάλου Θεού και Σωτήρος ημών
Ιησού Χριστού,
Προσμένω με συναίσθηση πως ο Κύριος με θέλει. Πως θέλει να
ζω. Μη συμμορφούμενος με το φρόνημα του αιώνα τούτου.
Αυτό που θέλει ο Θεός πρώτα απ’ όλα είναι να βγούμε από κάθε δύσκολη θέση που μπορεί να βρισκόμαστε:
Λουκ.κα:34 Προσέχετε
δε εις εαυτούς μήποτε βαρυνθώσιν αι καρδίαι σας από κραιπάλης και μέθης και
μεριμνών βιωτικών, και επέλθη αιφνίδιος εφ' υμάς η ημέρα εκείνη·
Η αρπαγή είναι μυστική, γίνεται στο μεσουράνημα, κανείς δεν
θα δει τον Ιησού.
Στην Δεύτερη Έλευση θα έρθει και θα Τον δει πας οφθαλμός,
μαζί με όλους τους αγίους (Αποκ.α:7, Ματθ.κε:31, Ζαχ.ιδ:4) και θα πατήσει πάνω
στο όρος των Ελαιών. Η αρπαγή με την Δεύτερη Έλευση έχουν 7 χρόνια διαφορά.
Α’ Θεσ.ε:1-5 Περί
δε των χρόνων και των καιρών, αδελφοί, δεν έχετε χρείαν να σας γράφη τις· διότι
σεις εξεύρετε ακριβώς ότι η ημέρα του Κυρίου ως κλέπτης εν νυκτί ούτως έρχεται.
Επειδή όταν λέγωσιν, Ειρήνη και ασφάλεια, τότε επέρχεται επ' αυτούς
αιφνίδιος όλεθρος, καθώς αι ωδίνες εις την εγκυμονούσαν, και δεν θέλουσιν
εκφύγει. Αλλά σεις, αδελφοί, δεν
είσθε εν σκότει, ώστε η ημέρα να σας καταφθάση ως κλέπτης· πάντες σεις είσθε υιοί φωτός και
υιοί ημέρας. Δεν είμεθα νυκτός ουδέ σκότους.
Υπάρχει ένας παγκόσμιος οργανισμός ειρήνης που υποτίθεται
ότι φροντίζει να εξασφαλίζει την ειρήνη στον κόσμο και να βοηθά τους
αναξιοπαθούντες σ’ όλο το πρόσωπο της γης. Ακούγεται ωραίο όλο αυτό, αν ήταν
αλήθεια!
Η αλήθεια είναι ότι αν σταματούσαν παγκόσμια τα εξοπλιστικά
προγράμματα, οι λαοί της γης θα ζούσαν ΟΛΟΙ πλουσιοπάροχα χωρίς να χρειάζεται
να δουλέψει κανείς πάνω από 2-3 ώρες την ημέρα!
Ελεύθερη βούληση - Επιλογές - Ευθύνες - Ανταμοιβή καλή ή κακή
διότι σεις εξεύρετε ΕΣΕΙΣ
όταν λέγωσιν ΟΙ ΑΛΛΟΙ
επ' αυτούς ΟΙ ΑΛΛΟΙ
Αλλά σεις ΕΣΕΙΣ
Βλέπουμε ότι ξεχωρίζει την εκκλησία από τους «άλλους»!
Περί δε των χρόνων και
των καιρών, αδελφοί, δεν έχετε χρείαν να σας γράφη τις.
Γιατί; Επειδή η εκκλησία γνωρίζει ή πρέπει να γνωρίζει
ακριβώς τι θα γίνει επειδή αποτελείται από υιούς φωτός και τέκνα της ημέρας!
Αποκ.γ:3 Ενθυμού
λοιπόν πως έλαβες και ήκουσας, και φύλαττε αυτά και μετανόησον. Εάν λοιπόν δεν
αγρυπνήσης, θέλω ελθεί επί σε ως κλέπτης, και δεν θέλεις γνωρίσει ποίαν ώραν
θέλω ελθεί επί σε.
Μιλάει στην εκκλησία των Σάρδεων, της οποίας τα έργα ο
Κύριος δεν τα βρήκε τέλεια.
Όταν ο Ιησούς έρθει να πάρει την νύμφη Του, κάποιοι που θα
λένε ότι είναι χριστιανοί δεν θα αρπαχτούν, γιατί δεν ήταν έτοιμοι.
Ο Ιησούς θέλει η εκκλησία να έχει τα μάτια της ανοιχτά.
Ποια θα είναι τα επακόλουθα, αν κανείς δεν είναι στην
Αρπαγή; Πολλοί ίσως να σκέφτονται ότι, εντάξει αν δεν αρπαχτώ, θα περάσω μέσα
στη Θλίψη, θα με σκοτώσει ο Αντίχριστος και θα πάω στον ουρανό. Μακάρι να είναι
έτσι, αλλά αυτό είναι το θέλημα του Θεού; Για ποιο λόγο να χάσεις την Αρπαγή;
Ματθ.ε:29-30 Εάν
ο οφθαλμός σου ο δεξιός σε σκανδαλίζη, έκβαλε αυτόν και ρίψον από σού· διότι σε
συμφέρει να χαθή εν των μελών σου και να μη ριφθή όλον το σώμα σου εις την
γέενναν. Και εάν η δεξιά σου χειρ σε σκανδαλίζη, έκκοψον αυτήν και ρίψον από
σού· διότι σε συμφέρει να χαθή εν των μελών σου, και να μη ριφθή όλον το σώμα
σου εις την γέενναν.
Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό, αλλά αυτό που θέλει να πει
είναι ότι δεν σε συμφέρει να χάσεις την Αρπαγή.
Αν τώρα δεν μπορείς να κρατήσεις κάποια πράγματα, νομίζεις
ότι θα μπορέσεις τότε; Αλλά, ακόμα κι αν τα καταφέρεις, να ξέρεις ότι δεν θα
έχεις τον ίδιο μισθό με τους αγίους της Αρπαγής.
Η αμοιβή μας στον ουρανό είναι ο Ίδιος ο Κύριος, ο Θεός, η
πηγή κάθε αγαθού.
Α’ Κορ.ιε:41-42 Άλλη
δόξα είναι του ηλίου, και άλλη δόξα της σελήνης, και άλλη δόξα των αστέρων·
διότι αστήρ διαφέρει αστέρος κατά την δόξαν. Ούτω και η ανάστασις των νεκρών.
Σπείρεται εν φθορά, ανίσταται εν αφθαρσία·
Αποκ.ιβ:11 Και
αυτοί ενίκησαν αυτόν διά το αίμα του Αρνίου και διά τον λόγον της μαρτυρίας
αυτών, και δεν ηγάπησαν την ψυχήν αυτών μέχρι θανάτου. Αυτές είναι οι
προϋποθέσεις της Αρπαγής.
Εσύ, τι θέση θέλεις να έχεις στον ουρανό;
Μετά, έρχεται το θέμα της αμοιβής.
Αποκ.κβ:12 Και
ιδού, έρχομαι ταχέως, και ο μισθός μου είναι μετ' εμού, διά να αποδώσω εις
έκαστον ως θέλει είσθαι το έργον αυτού.
Εδώ, και βέβαια μιλάει για τους πιστούς.
Φιλ.γ:11-14 ίσως
καταντήσω εις την εξανάστασιν των νεκρών. Ουχί ότι έλαβον ήδη το βραβείον ή
έγεινα ήδη τέλειος, τρέχω όμως κατόπιν, ίσως λάβω αυτό, διά το οποίον και
ελήφθην υπό του Ιησού Χριστού. Αδελφοί, εγώ δεν στοχάζομαι εμαυτόν ότι έλαβον
αυτό· αλλ' εν πράττω· τα μεν οπίσω λησμονών, εις δε τα έμπροσθεν
επεκτεινόμενος, τρέχω προς τον σκοπόν διά το βραβείον της άνω κλήσεως του
Θεού εν Χριστώ Ιησού.
Εβρ.ια:35 Έλαβον
γυναίκες τους νεκρούς αυτών αναστηθέντας· άλλοι δε εβασανίσθησαν, μη δεχθέντες
την απολύτρωσιν, διά να αξιωθώσι καλητέρας αναστάσεως·
Υπάρχει ανάσταση, αλλά υπάρχει και καλύτερη ανάσταση. Θα
αναστηθούν και οι μάρτυρες της θλίψης, αλλά θα έχουν χάσει την καλύτερη
ανάσταση.
Κάθε χριστιανός που δεν θα είναι στην αρπαγή, πρέπει να
σκοτωθεί από τον Αντίχριστο.
Αποκ.ιγ:7-13 Και
εδόθη εις αυτό να κάμη πόλεμον με τους αγίους, και να νικήση αυτούς, και
εδόθη εις αυτό εξουσία επί πάσαν φυλήν και γλώσσαν και έθνος. Και θέλουσι
προσκυνήσει αυτό πάντες οι κατοικούντες επί της γης, των οποίων τα ονόματα δεν
εγράφησαν εν τω βιβλίω της ζωής του Αρνίου του εσφαγμένου από καταβολής κόσμου.
Όστις έχει ωτίον, ας ακούση. Όστις φέρει εις αιχμαλωσίαν, εις αιχμαλωσίαν
υπάγει. Όστις φονεύση με μάχαιραν, πρέπει αυτός να φονευθή με μάχαιραν. Εδώ
είναι η υπομονή και η πίστις των αγίων. Και είδον άλλο θηρίον αναβαίνον εκ της
γης, και είχε κέρατα δύο όμοια με αρνίου, και ελάλει ως δράκων. Και ενήργει
όλην την εξουσίαν του πρώτου θηρίου ενώπιον αυτού. Και έκαμε την γην και τους
κατοικούντας εν αυτή να προσκυνήσωσι το θηρίον το πρώτον, του οποίου εθεραπεύθη
η θανατηφόρος πληγή. Και έκαμνε σημεία μεγάλα, ώστε και πυρ έκαμνε να καταβαίνη
εκ του ουρανού εις την γην ενώπιον των ανθρώπων.
Μετά την αρπαγή του υιού άρσενα, ο διάβολος έρχεται με όλο
του το μίσος εναντίον της γυναίκας που γέννησε το παιδί που αρπάχτηκε.
Αποκ.ιγ:15 Και
εδόθη εις αυτό να δώση πνεύμα εις την εικόνα του θηρίου, ώστε και να λαλήση η
εικών του θηρίου και να κάμη, όσοι δεν προσκυνήσωσι την εικόνα του θηρίου,
να θανατωθώσι.
Αυτός δεν είναι ο προορισμός της εκκλησίας!
Η Αρπαγή είναι το αποκορύφωμα της δόξας της εκκλησίας του
Ιησού Χριστού. Είναι αμοιβή. Αυτό που φοβάται ο διάβολος είναι ότι η εκκλησία
θα ωριμάσει και θα φτάσει στο μέτρο της ηλικίας του πληρώματος του Χριστού. Και
αυτό δεν το θέλει, σε θέλει μωρό να σέρνεσαι και να μπουσουλάς. Να μη βλέπεις
πέρα από τον εαυτό σου, με πειράξανε, μου είπανε, μου κάνανε….
Όταν η εκκλησία φτάσει σ’ αυτό το μέτρο, θα αρπαχτεί. Ο
σκοπός του διαβόλου είναι να μην επιτρέψει να συμβεί αυτό που ο Θεός σχεδίασε
από την αρχή, αλλά θα γίνει!
Ιωάν.ιζ:4-6 Εγώ
σε εδόξασα επί της γης, το έργον ετελείωσα, το οποίον μοι έδωκας διά να
κάμω· και τώρα δόξασόν με συ, Πάτερ, πλησίον σου με την δόξαν, την οποίαν είχον
παρά σοι πριν γείνη ο κόσμος. Εφανέρωσα το όνομά σου εις τους ανθρώπους, τους
οποίους μοι έδωκας εκ του κόσμου. Ιδικοί σου ήσαν και εις εμέ έδωκας αυτούς,
και τον λόγον σου εφύλαξαν.
Ο Ιησούς αναλήφθηκε όταν τέλειωσε το έργο Του. Η εκκλησία
θα φύγει όταν τελειώσει το δικό της έργο που είναι να γίνει ένα σώμα με μία
πίστη, ένα Κύριο, ένα βάπτισμα, ένα Πνεύμα.
Α’ Πέτρ.β:5 και
σεις, ως λίθοι ζώντες, οικοδομείσθε οίκος πνευματικός, ιεράτευμα άγιον,
διά να προσφέρητε πνευματικάς θυσίας ευπροσδέκτους εις τον Θεόν διά Ιησού
Χριστού·
Πρέπει να προσέχουμε το περιεχόμενο μέσα στο οποίο
εκφράζεται μια προφητεία. Δεν επιτρέπεται να αποκολλάται από το περιεχόμενό του
οποιοδήποτε διανόημα της Γραφής.
Οι ΜΤΙ χρησιμοποιούν το εδάφιο Εκκλ.α:4 Γενεά υπάγει, και γενεά έρχεται· η δε γη
διαμένει εις τον αιώνα. για να περάσουν την διδασκαλία τους ότι η γη θα
υπάρχει αιώνια.
Όμως χρησιμοποιούν το δεύτερο μέρος του εδαφίου χωρίς να
αναφέρουν το πρώτο. Ολόκληρο το εδάφιο θέλει να μας πει ότι σε σχέση με τους
ανθρώπους που ζουν και πεθαίνουν, η γη μένει.
Υπάρχουν διάφοροι όροι που έχουν δοθεί από το Πνεύμα του
Θεού: Αρπαγή, Μεγάλη Θλίψη, Δεύτερη έλευση, χιλιετηρίδα, εκφεύγω, η ώρα του
πειρασμού. Όταν διαβάζουμε τον λόγο του Θεού, πρέπει να ξέρουμε που αναφέρονται
αυτοί οι όροι.
Ό,τι κάνει ο Θεός, υπάρχει κάποιος λόγος, υπάρχει σκοπός.
Ποιος είναι ο σκοπός που ο Ιησούς θα έρθει στην Δεύτερη Έλευση και θα πατήσει
πάνω στο όρος των ελαιών;
Ζαχ.ιδ:3 Και
ο Κύριος θέλει εξέλθει και θέλει πολεμήσει κατά των εθνών εκείνων, ως ότε
επολέμησεν εν τη ημέρα της μάχης.
Οι ενέργειες του Θεού έχουν ένα αποτέλεσμα. Κάθε τι που
περιγράφεται μέσα στον λόγο του Θεού, έχει ένα αποτέλεσμα.
Αποκ.α:7 Ιδού,
έρχεται μετά των νεφελών, και θέλει ιδεί αυτόν πας οφθαλμός και εκείνοι οίτινες
εξεκέντησαν αυτόν, και θέλουσι θρηνήσει επ' αυτόν πάσαι αι φυλαί της γης. Ναι,
αμήν.
Θα θρηνήσουν γιατί απέρριψαν τον Θεό της δόξης κι επειδή
τώρα είναι υπόλογοι και θα κριθούν απ’ Αυτόν.
Πρέπει να ξεχωρίζουμε τα γεγονότα μεταξύ τους, την σειρά με
την οποία αναφέρονται.
Λέξεις που φανερώνουν τον τόπο που βρίσκονται οι
εμπλεκόμενοι στο γεγονός που διαβάζουμε.
Ζαχ.ιδ:3-4 Και
ο Κύριος θέλει εξέλθει και θέλει πολεμήσει κατά των εθνών εκείνων, ως ότε
επολέμησεν εν τη ημέρα της μάχης. Και οι πόδες αυτού θέλουσι σταθή κατά την
ημέραν εκείνην επί του όρους των ελαιών, του απέναντι της Ιερουσαλήμ
εξ ανατολών· και το όρος των ελαιών θέλει σχισθή κατά το μέσον αυτού προς
ανατολάς και προς δυσμάς και θέλει γείνει κοιλάς μεγάλη σφόδρα· και το ήμισυ
του όρους θέλει συρθή προς βορράν και το ήμισυ αυτού προς νότον.
το κλειδί κίνησης ή πράξης.
Α’ Θεσ.δ:16-17 επειδή
αυτός ο Κύριος θέλει καταβή απ' ουρανού με κέλευσμα, με φωνήν αρχαγγέλου και με
σάλπιγγα Θεού, και οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον έπειτα
ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν θέλομεν αρπαχθή μετ' αυτών εν νεφέλαις εις
απάντησιν του Κυρίου εις τον αέρα, και ούτω θέλομεν είσθαι πάντοτε μετά του
Κυρίου.
Η κίνηση της εκκλησίας είναι προς τα πάνω, όχι προς τα
κάτω.
Υπάρχει μια συνέχεια γεγονότων. Πρέπει να δούμε πως
ενώνονται μεταξύ τους.
Α’ Κορ.ιε:50-54 Τούτο
δε λέγω, αδελφοί, ότι σαρξ και αίμα βασιλείαν Θεού δεν δύνανται να
κληρονομήσωσιν, ουδέ η φθορά κληρονομεί την αφθαρσίαν. Ιδού, μυστήριον λέγω
προς εσάς· πάντες μεν δεν θέλομεν κοιμηθή, πάντες όμως θέλομεν μεταμορφωθή, εν
μιά στιγμή, εν ριπή οφθαλμού, εν τη εσχάτη σάλπιγγι· διότι θέλει σαλπίσει, και
οι νεκροί θέλουσιν αναστηθή άφθαρτοι, και ημείς θέλομεν μεταμορφωθή. Διότι
πρέπει το φθαρτόν τούτο να ενδυθή αφθαρσίαν, και το θνητόν τούτο να ενδυθή
αθανασίαν. Όταν δε το φθαρτόν τούτο ενδυθή αφθαρσίαν και το θνητόν τούτο ενδυθή
αθανασίαν, τότε θέλει γείνει ο λόγος ο γεγραμμένος· Κατεπόθη ο θάνατος εν νίκη.
Συνεχίζεται!
