Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Ευαγγελίζοντας ένα κόσμο που πνίγεται στα σεξουαλικά προβλήματα

Όταν κανείς ασχοληθεί σοβαρά με τους νέους και τους ρωτήσει από πραγματικό ενδιαφέρον τι τους απασχολεί, αυτό που θα καταλάβει είναι ότι υπάρχει πολύς πόνος. Πολλοί από αυτούς τους νέους μιλάνε για τους αγώνες τους, τον πόνο και τις πληγές τους. Και οι περισσότερες από αυτές τις δυσκολίες έχουν να κάνουν με το σεξ. Αυτή η γενιά έχει πολύ σεξ, βλέπει πολύ πορνό, βιώνει μια τρομακτική ποσότητα βρισιών και δεν μπορεί να καταλάβει πώς μπορεί να σκέφτεται για το πανταχού παρόν – αλλά σπάνια χαρούμενο ζήτημα του σεξ.



Ο πειρασμός της ευημερίας.



Κατ' αρ­χή, ο λόγος του Θεού δεν εναντιώνεται στην απόκτηση χρημάτων. Ο ί­διος ο Ιησούς μας υποσχέθηκε ότι, ε­φόσον γι' Αυτόν εγκαταλείψουμε πα­τέρα, μητέρα, τέκνα, σύζυγο, αδέλφια, οικία, θα μας δώσει Εκείνος, καινούρ­γιους πνευματικούς συγγενείς και ε­κατονταπλάσια αγαθά, αλλά με διωγ­μούς, σ' αυτή τη ζωή και ύστερα ζωή αιώνια. Όταν εμείς, βέβαια, καταφύ­γαμε με πίστη στον Χριστό, δεν το κά­ναμε αυτό για ν' αποκτήσουμε άφθονα υλικά αγαθά, αλλά γιατί νιώσαμε την πνευματική μας δυστυχία, την τρομε­ρή αμαρτωλότητα μας και τον άμεσο κίνδυνο, να πεθάνουμε και να ριχτού­με στην αιώνια κόλαση. Ήρθαμε στον Ιησού Χριστό, βρήκαμε την πραγματι­κή μας ευτυχία, την άφθονη συγχώρη­ση με την πίστη στο, χυμένο για λογα­ριασμό μας, αίμα Του και το πέρασμά μας, από τον πνευματικό θάνατο στην αιώνια ζωή.

Κ α λ η μ έ ρ α


Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

Καληνύχτα


Μην ξεχνάς

Έξοδ.ιθ:3-8 Ο δε Μωϋσής ανέβη προς τον Θεόν· και εκάλεσεν αυτόν ο Κύριος εκ του όρους, λέγων, Ούτω θέλεις ειπεί προς τον οίκον Ιακώβ, και αναγγείλει προς τους υιούς Ισραήλ. Σεις είδετε όσα έκαμα εις τους Αιγυπτίους, και σας εσήκωσα ως επί πτερύγων αετού και σας έφερα προς εμαυτόν· τώρα λοιπόν εάν τωόντι υπακούσητε εις την φωνήν μου, και φυλάξητε την διαθήκην μου, θέλετε είσθαι εις εμέ ο εκλεκτός από πάντων των λαών· διότι ιδική μου είναι πάσα η γή· και σεις θέλετε είσθαι εις εμέ βασίλειον ιεράτευμα και έθνος άγιον. Ούτοι είναι οι λόγοι, τους οποίους θέλεις ειπεί προς τους υιούς Ισραήλ. Και ήλθεν ο Μωϋσής και εκάλεσε τους πρεσβυτέρους του λαού και έθεσεν έμπροσθεν αυτών πάντας εκείνους τους λόγους, τους οποίους προσέταξεν εις αυτόν ο Κύριος. Και απεκρίθη ομοφώνως πας ο λαός, λέγων, Πάντα όσα είπεν ο Κύριος θέλομεν πράξει. Και ανέφερεν ο Μωϋσής προς τον Κύριον τους λόγους του λαού.


Προς Ρωμαίους (073)



Γ. Το σημαντικό κίνητρο και ελπίδα (ιγ:11-14)

Αυτό το τμήμα του κεφ.ιγ περιγράφει την ελπίδα που μας ενθαρρύνει να εφαρμόσουμε τα διδάγματα των κεφαλαίων ιβ-ιγ. Το μεγάλο κίνητρο και η ελπίδα μας, είναι η επιστροφή του Κυρίου Ιησού Χριστού. Όπως το κεφ.ιβ ανοίγει με ένα κάλεσμα για προσωπική αφιέρωση, έτσι και το κεφ.ιγ κλείνει με ένα κάλεσμα για προσωπικό αγιασμό.

Ρωμ.ιγ:11 Και μάλιστα, εξεύροντες τον καιρόν, ότι είναι ήδη ώρα να εγερθώμεν εκ του ύπνου· διότι είναι πλησιεστέρα εις ημάς η σωτηρία παρ' ότε επιστεύσαμεν.

Το εδ.11 νουθετεί τους αναγνώστες να γνωρίζουν τους χρόνους και τους καιρούς. Ήταν ήδη ώρα να ξυπνήσουν-ώρα να είναι έτοιμοι, άγρυπνοι και υπεύθυνοι — γιατί η μέρα της σωτηρίας πλησιάζει. Μερικές φορές, η Γραφή μιλάει για τη σωτηρία σαν παρελθοντολογικό γεγονός, μερικές φορές σαν παρόν, και μερικές φορές σαν μελλοντικό. Εδώ την αναφέρει σαν προκαθορισμένο γεγονός, σαφώς διαφοροποιημένο από την παρελθοντολογική εμπειρία της πίστης. (Χρησιμοποιείται ο αόριστος χρόνος (επιστεύσαμεν) που δείχνει μια απλή πράξη στο παρελθόν). Αυτή η παρελθοντολογική πράξη πίστης αντιστοιχεί στον καιρό που πιστέψαμε, δικαιωθήκαμε και αναγεννηθήκαμε. Η μελλοντική στιγμή της σωτηρίας αναφέρεται στην τελική λύτρωσή μας από όλη τη δύναμη και τις συνέπειες της αμαρτίας, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής των φυσικών μας σωμάτων σε ένδοξα, που συμβαίνει κατά την έλευση του Χριστού για την εκκλησία του (Αρπαγή) (Ρωμ.η:23-25, Φιλιπ.γ:20-21.)

Καλημέρα


Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Ο Θεός σβήνει τις αμαρτίες μας


Ξέρεις γιατί τα μολύβια συνήθως είναι βαμμένα κίτρινα;
Επειδή ο καλύτερος γραφίτης στα 1800, προέρχονταν από την Κίνα και οι κατασκευαστές μολυβιών έβαφαν τα μολύβια τους με το χρώμα της Κινέζικης αυτοκρατορίας για να αποδείξουν ότι χρησιμοποίησαν τον καλύτερο. Η ειρωνεία είναι ότι το κίτρινο μολύβι είναι πλέον πολύ σύνηθες φαινόμενο, αλλά δεν είναι καθόλου αυτοκρατορικό.

Ο πειρασμός των φυλετικών προκαταλήψεων και διακρί­σεων.




Στις ημέρες μας έχουμε, εθνικιστικές εξεγέρσεις και εμφύλιους πολέμους που ξε­κινούν από την έλλειψη αγάπης, ο ένας για τον άλλο και κινούνται από αόρατα σκοτεινά νήματα, για την αυτοκαταστροφή τους.

Στην περίοδο της διακονίας του Γιου του ανθρώπου, βλέπουμε να υπάρ­χουν φυλετικές διακρίσεις με αποτέλεσμα να χάνονται ευκαιρίες να ευεργετηθούν οι διάφορες εθνικότητες. Συγκεκριμένα, το παλιό Νότιο βασίλειο, το γνωστό σαν βασίλειο του Ιού­δα, υπέβλεπε το Βόρειο βασίλειο, το γνωστό σαν βασίλειο του Ισραήλ. Σε μια πολύ πα­ρωχημένη εποχή, το βασίλειο του Νότου με πρωτεύουσα την Ιερουσαλήμ ανέδειξε και πολύ ευσεβείς φυσιογνωμίες, ενώ το βασίλειο του Βορρά ανέδειξε βασιλείς, που το παράδειγμα τους ήταν μόνο προς απο­φυγή.

Καλημέρα


Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Ο πειρασμός της σαρκικής ζωής.



Ο Θε­ός μας δημιούργησε με δύο υποστά­σεις: τη σωματική και την πνευματική. Η πνευματική υπόσταση έχει ανάγκη τη σύνδεσή μας με το Θεό δια του Ιη­σού Χριστού. Αυτό επιτυγχάνουμε με την πίστη μας στο τελειωμένο έργο του Υιού του Θεού. Η σωματική μας υπόσταση έχει ανάγκη της πρόσλη­ψης διαφόρων ουσιών για την διατή­ρησή της στη ζωή. Ο Δημιουργός μας προίκισε με το δώρο της όρεξης για την αναζήτηση των απαραιτήτων συστατικών, αλλά ποτέ σε βάρος της πνευματικής μας προόδου. Συμβαίνει όμως στον άνθρωπο, που γνώρισε την επέμβαση του Θεού στην ζωή του, ω­θούμενος από το αίσθημα της όρε­ξης, να ζητάει την άμεση ικανοποίησή της με στοιχεία που πρέπει να του θυμίζουν σκλαβιά, ντροπή και όμως αυτό δεν του συμβαίνει. 


Το παιδαγωγικό ξύλο ΔΕΝ είναι κακοποίηση.



Τα Ελληνικά ΜΜΕ κρύβουν επιμελώς όλες τις επιστημονικές έρευνες που δείχνουν ότι η σωματική τιμωρία [δεν μιλάμε για κακοποίηση αλλά για παιδαγωγικό ξύλο] ΔΕΝ βλάπτει τα παιδιά αντίθετα τα βοηθάει. Το μόνο που δείχνουν είναι "έρευνες" που μπερδεύουν την σωματική κακοποίηση με το παιδαγωγικό ξύλο.

Οι άνθρωποι αυτοί έχουν πει κατά καιρούς γελοιότητες όπως το ξύλο χαμηλώνει το IQ, μπορεί να δημιουργήσει καρκίνο [;;;;;], δημιουργεί βία στα παιδιά, δεν δουλεύει, κλπ. Δυστυχώς οι περισσότεροι δέχονται αυτές τις ανοησίες χωρίς να σκέπτονται καθόλου διότι είναι λογικό ότι το να τιμωρεί κανείς το παιδί του δεν είναι καθόλου ευχάριστο δυστυχώς όμως μερικές φορές είναι αναγκαίο. 

Κ α λ η μ έ ρ α


Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

Επιτρέπει ο Θεός σε μια γυναίκα να χωρίσει τον άντρα της λόγω αδυναμίας προμήθειας των απαραίτητων;


«Θα μου επιτρέψει ο Θεός να χωρίσω τον τεμπέλη σύζυγό μου που αρνείται να δουλέψει και να παρέχει τα απαραίτητα για μένα και τα παιδιά μας»;

Αυτή είναι μια ερώτηση που πολλές Χριστιανές σύζυγοι ρωτάνε. Αν ένας άντρας δεν μπορεί να προσφέρει για τη γυναίκα και τα παιδιά του, ο Θεός το θεωρεί αυτό παραβίαση της συνθήκης του γάμου που επιτρέπει στη γυναίκα να χωρίσει τον άντρα της;

Κάποιες περιπτώσεις που επιτρέπεται το διαζύγιο έχουν να κάνουν με το φύλο και η αδυναμία προμήθειας για τον άντρα, είναι λόγος που ο Θεός επιτρέπει το διαζύγιο.


Πώς πρέπει οι Χριστιανοί να πειθαρχούν τα παιδιά τους;



Τι λέει η Αγία Γραφή;

Πριν δεκαετίες, το ξύλο των παιδιών ήταν μια συνηθισμένη, αποδεκτή τακτική. Στη σημερινή εποχή, ωστόσο, το χτύπημα (και άλλες μορφές σωματικής τιμωρίας) έχει αντικατασταθεί με τους «περιορισμούς» και άλλες τιμωρίες που δεν περιλαμβάνουν σωματική πειθαρχία. 

Το χτύπημα των παιδιών έχει θεωρηθεί παράνομο σε μερικές χώρες. Πολλοί γονείς φοβούνται να χτυπήσουν τα παιδιά τους μήπως κάποιος τους αναφέρει και η πολιτεία τους πάρει τα παιδιά. 

Κ α λ η μ έ ρ α


Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

Πως είναι ο δίκαιος θυμός;

Πώς να είσαι θυμωμένος, όπως ήταν ο Ιησούς.


Αν δεν το έχετε παρατηρήσει, η Ελλάδα είναι θυμωμένη. Ο κόσμος είναι δυσαρεστημένος και διαμαρτύρεται για όσα συμβαίνουν. Ακόμα κι αυτοί που λένε ότι είναι χριστιανοί, είναι προφανώς θυμωμένοι κι αυτοί.

Πολλοί θέλουν να δικαιολογήσουν το θυμό τους, αποκαλώντας τον «δίκαιο». Θυμούνται τον Ιησού που αναποδογύρισε τα τραπέζια στο ναό. Αν και δεν αποτελεί καθόλου έκπληξη, κανείς στα μέσα ενημέρωσης δεν μιλάει γι’ αυτό τον υποδειγματικό, δίκαιο θυμό, που μας δείχνει ο Ιησούς στην Αγία Γραφή. Μπορεί να χρησιμοποιούμε τη φράση, αλλά πολύ λίγο ξέρουμε, τι πραγματικά σημαίνει.


Ο πειρασμός της φιλοδοξίας



Δεν υπάρχει άνθρωπος επάνω στη γη, που δεν δοκίμασε την πεί­ρα του όποιου πειρασμού. Και για να είμαι από την αρχή σαφής, ο πειρα­σμός δεν είναι αμαρτία. Ο πειρασμός είναι ανθρώπινος, είναι γνώρισμα κάθε ανθρώ­που, ακόμα και του αναμάρτητου Ιησού Χριστού.

Ο Ιησούς σαν άνθρωπος, υπέστη σειρά πει­ρασμών από μέρους του Σατανά. Ο γιος του ανθρώπου νίκησε τον πειραστή σ' όλα τα μέτωπα. Ο φυσικός άνθρωπος βρίσκεται κάτω από την κυριαρχία του διαβόλου και εκτελεί τις περισσότερες εισηγήσεις του. Άπαξ και μετανοήσει ο αμαρτωλός άν­θρωπος και καλέσει τον Κύριο Ιησού να τον συγχωρήσει και να τον αναγεννήσει, ο Ίδιος ο Χριστός εγκαθί­σταται στην καρδιά αυτού του ανθρώ­που για την αποτελεσματική αντιμετώπι­ση των δυσκολιών, των προβλημάτων και των πειρασμών.

Κ α λ η μ έ ρ α


Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

Σε ποιον χρωστάνε όλοι αυτοί;


αληθεύοντες εις την αγάπην



Εφεσ.δ:15 αλλά αληθεύοντες εις την αγάπην να αυξήσωμεν εις αυτόν κατά πάντα, όστις είναι η κεφαλή, ο Χριστός,


Εμείς οι Χριστιανοί πρέπει να προσεγγίσουμε τα κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα με χάρη και ευγένεια.


Πρέπει να θυμόμαστε ότι το πώς λέμε κάτι, είναι εξίσου σημαντικό όσο αυτό που λέμε.



Σωτηρία ψυχών (8)



ΟΔΟΙ ΚΑΙ ΦΡΑΓΜΟΙ

«Και είπεν ο Κύριος προς τον δούλον, Έξελθε εις τας οδούς και φραγμούς, και ανάγκασον να εισέλθωσι, διά να γεμισθή ο οίκος μου» (Λουκ.ιδ:23).

Είναι πολύ καθαρό ότι ο Ιησούς βρισκόταν στο Ναό κάθε Σάββατο όπως ο νόμος διέταζε. Στην πραγματικότητα ο Ιησούς ξεκίνησε τη διακονία Του στη συναγωγή (Λουκ.δ:16). Ακόμα Τον βρίσκουμε σε πολύ μικρή ηλικία να συνδιαλέγεται στο ναό με τους δασκάλους (Λουκ.β:46). Οι Γραφές αναφέρουν με ακρίβεια ότι ο Ιησούς ήταν πιστός στην παρακολούθηση και τη λατρεία στο ναό.

Όμως, όταν χρειάστηκε να ψάξει να βρει το απολωλός, βγήκε έξω, στους δρόμους. Στο παραπάνω εδάφιο, ο Ιησούς χρησιμοποίησε μια παραβολή σχετικά με κάποιο Κύριο που έστειλε τους υπηρέτες του στους ΔΡΟΜΟΥΣ και τους ΦΡΑΚΤΕΣ να καλέσουν τον καθένα για να γεμίσει το σπίτι του. Στην παραβολή, ο Κύριος δεν είναι άλλος απ’ τον Ίδιο τον Ιησού και υπηρέτες οι μαθητές Του. Τους έστειλε λοιπόν στους δρόμους, εκεί που ήταν η αγορά, εκεί που ήταν οι άνθρωποι.

Κ α λ η μ έ ρ α


Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Πρετεριστές, οι νέοι εμπαίχτες, των έσχατων καιρών!

Η δεύτερη έλευση του Χριστού είναι ένα από τα θεμελιώδη δόγματα της Αγίας Γραφής. Ο Ιησούς τόνισε ότι, «θα έρθει πάλι» (Ιωάν.ιδ:3). Τα ερωτήματα που είχαν οι πιστοί στο πέρασμα των αιώνων ήταν πάντα «Πότε»; και «Πώς»;  Οι απαντήσεις σ’ αυτά τα ερωτήματα χωρίζουν τους Χριστιανούς σε διάφορες εσχατολογικές απόψεις. Ορισμένοι πιστεύουν ότι θα έρθει πριν από τη Μεγάλη Θλίψη. Ορισμένοι πιστεύουν ότι θα επιστρέψει κατά τη διάρκεια της Μεγ. Θλίψης και μερικοί μετά από αυτήν. Ορισμένοι πιστεύουν ότι θα έρθει στο τέλος της οικονομίας της εκκλησία και μερικοί νομίζουν ότι θα έρθει μετά τη χιλιετία.

Μία από τις πιο παράξενες ερμηνείες των Εσχατολογικών είναι η άποψη ότι ο Ιησούς έχει ήδη έρθει ξανά!  Όχι, δεν μιλάω για τους μάρτυρες του Ιεχωβά που πιστεύουν ότι ο Ιησούς επέστρεψε το 1914. Μιλάω για μια άποψη που ονομάζεται «πρετερισμός», και διδάσκει ότι ο Ιησούς επέστρεψε το 70 μ.Χ., όταν ο Ρωμαϊκός στρατός κατέστρεψε την Ιερουσαλήμ.

Πότε ο Ιησούς είδε «τον Σατανάν ως αστραπήν εκ του ουρανού πεσόντα»;

Σε ένα από τα πιο αινιγματικά εδάφια στο Ευαγγέλιο του Λουκά, ο Ιησούς λέει στους μαθητές του, «Εθεώρουν τον Σατανάν ως αστραπήν εκ του ουρανού πεσόντα» (Λουκ.ι:18). Το ερώτημα δεν είναι σχετικά με το τι είδε ο Ιησούς. Είναι σαφές ότι ο Σατανάς είναι υπό κρίση. Μάλλον, η σύγχυση είναι στο πότε, τον είδε. Μπορεί να φαίνεται ότι αναφέρεται στη στιγμή που ο Εωσφόρος έγινε Σατανάς, πριν εγκαταλείψει τον κήπο της Εδέμ και τη θέση που είχε στην επουράνια στρατιά του Θεού - αλλά αυτό το συμπέρασμα είναι υπερβολικά βιαστικό.



Σωτηρία ψυχών (7)



ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ

«Τις άνθρωπος εξ υμών, εάν έχη εκατόν πρόβατα, και χάση εν εξ’ αυτών, δεν αφίνει τα εννενηκονταεννέα εν τη ερήμω, και υπάγει ζητών το απολωλός, εωσού εύρη αυτό; Και ευρών αυτό, βάλλει επί τους ώμους αυτού, χαίρων;» (Λουκ.ιε:4-5).

O Ιησούς μας φανερώνει εδώ την κατάσταση αυτού που ενδιαφέρεται να σώσει ψυχές. Αυτός που αποφασίζει να γίνει εργαλείο για να σωθούν ψυχές, απολαμβάνει το ένδοξο συναίσθημα που προέρχεται απ΄ αυτό το ίδιο το έργο. Όσοι το έχουν κάνει μπορούν να βεβαιώσουν ότι μια θεία ευλογία έρχεται πάνω σου όταν ομολογείς μπροστά στους ανθρώπους.

Κ α λ η μ έ ρ α


Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Η αμαρτία

Τι είναι αμαρτία; Ό, τι μας στερεί τη Βασιλεία των ουρανών. Σοβαρό θέμα!

Κάθε παρακοή του λόγου του Θεού είναι αμαρτία!

Α’ Ιωάν.γ:4 Πας όστις πράττει την αμαρτίαν πράττει και την ανομίαν, διότι η αμαρτία είναι η ανομία.

Α’ Ιωάν.ε:17 Πάσα αδικία είναι αμαρτία· και είναι αμαρτία ουχί θανάσιμος.

Ρωμ.ιδ:23 Όστις όμως αμφιβάλλει, κατακρίνεται, εάν φάγη, διότι δεν τρώγει εκ πίστεως· και παν ό,τι δεν γίνεται εκ πίστεως, είναι αμαρτία.

Ιακ.δ:17 Εις τον όστις λοιπόν εξεύρει να κάμνη το καλόν και δεν κάμνει, εις αυτόν είναι αμαρτία.


Προς Ρωμαίους (072)



        καθήκοντα στους συμπολίτες (ιγ:8-10)

Ρωμ.ιγ:8 Εις μηδένα μη οφείλετε μηδέν ειμή το να αγαπάτε αλλήλους· διότι ο αγαπών τον άλλον εκπληροί τον νόμον.
Μεταφέρει τη σκέψη του χρέους από την προηγούμενη ενότητα. Χρησιμοποιείται η ίδια ρίζα για το ρήμα «οφείλω» και το ουσιαστικό «οφειλόμενα». Το εδ.7 νουθετεί τους Χριστιανούς να πληρώνουν όλα τα χρέη προς το κράτος, ενώ το εδ.8 τους προτρέπει να μην αφήνουν απλήρωτο κανένα χρέος σε κανέναν.
Κάποιοι ερμηνεύουν τη δήλωση «Εις μηδένα μη οφείλετε μηδέν» να σημαίνει ότι απαγορεύονται κάθε είδους δάνεια. Δεν φαίνεται να είναι μια απόλυτη απαγόρευση για δάνεια, αφού η Παλαιά Διαθήκη είχε θεσπίσει νόμους για να ρυθμίσει τα δάνεια (Δευτ.ιε:1-3, κδ:10-13). Ο Ιησούς είπε μια παραβολή που επαίνεσε την απόκτηση των τόκων από επένδυση (Ματθ.κε:27). Ακόμα δίδαξε τους Χριστιανούς να δανείζουν άμεσα αυτούς που έχουν ανάγκη (Ματθ.ε:42, Λουκ.ς:35). Σίγουρα ο Κύριος δεν θα ενθάρρυνε τους Χριστιανούς να δανείζουν αν αυτό είναι αμαρτία.

Καλημέρα


Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Όλοι θα εκπλαγούμε την ημέρα της κρίσης

Πολλοί θα εκπλαγούν την ημέρα της κρίσης. Επειδή ότι κάνουν στους πιστούς, είναι σαν να τον κάνουν προσωπικά στον ίδιο τον Ιησού, όπως κατάλαβε ο Παύλος.

Πράξ.θ:1-5 Ο δε Σαύλος, πνέων έτι απειλήν και φόνον κατά των μαθητών του Κυρίου, ήλθε προς τον αρχιερέα και εζήτησε παρ' αυτού επιστολάς εις Δαμασκόν προς τας συναγωγάς, όπως εάν εύρη τινάς εκ της οδού ταύτης, άνδρας τε και γυναίκας, φέρη δεδεμένους εις Ιερουσαλήμ. Ενώ δε πορευόμενος επλησίαζεν εις την Δαμασκόν, εξαίφνης ήστραψε περί αυτόν φως από του ουρανού, και πεσών επί την γην, ήκουσε φωνήν λέγουσαν προς αυτόν· Σαούλ, Σαούλ, τι με διώκεις; Και είπε· Τις είσαι, Κύριε; Και ο Κύριος είπεν· Εγώ είμαι ο Ιησούς, τον οποίον συ διώκεις· σκληρόν σοι είναι να λακτίζης προς κέντρα.