Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Το παιδαγωγικό ξύλο ΔΕΝ είναι κακοποίηση.



Τα Ελληνικά ΜΜΕ κρύβουν επιμελώς όλες τις επιστημονικές έρευνες που δείχνουν ότι η σωματική τιμωρία [δεν μιλάμε για κακοποίηση αλλά για παιδαγωγικό ξύλο] ΔΕΝ βλάπτει τα παιδιά αντίθετα τα βοηθάει. Το μόνο που δείχνουν είναι "έρευνες" που μπερδεύουν την σωματική κακοποίηση με το παιδαγωγικό ξύλο.

Οι άνθρωποι αυτοί έχουν πει κατά καιρούς γελοιότητες όπως το ξύλο χαμηλώνει το IQ, μπορεί να δημιουργήσει καρκίνο [;;;;;], δημιουργεί βία στα παιδιά, δεν δουλεύει, κλπ. Δυστυχώς οι περισσότεροι δέχονται αυτές τις ανοησίες χωρίς να σκέπτονται καθόλου διότι είναι λογικό ότι το να τιμωρεί κανείς το παιδί του δεν είναι καθόλου ευχάριστο δυστυχώς όμως μερικές φορές είναι αναγκαίο. 

Κ α λ η μ έ ρ α


Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

Επιτρέπει ο Θεός σε μια γυναίκα να χωρίσει τον άντρα της λόγω αδυναμίας προμήθειας των απαραίτητων;


«Θα μου επιτρέψει ο Θεός να χωρίσω τον τεμπέλη σύζυγό μου που αρνείται να δουλέψει και να παρέχει τα απαραίτητα για μένα και τα παιδιά μας»;

Αυτή είναι μια ερώτηση που πολλές Χριστιανές σύζυγοι ρωτάνε. Αν ένας άντρας δεν μπορεί να προσφέρει για τη γυναίκα και τα παιδιά του, ο Θεός το θεωρεί αυτό παραβίαση της συνθήκης του γάμου που επιτρέπει στη γυναίκα να χωρίσει τον άντρα της;

Κάποιες περιπτώσεις που επιτρέπεται το διαζύγιο έχουν να κάνουν με το φύλο και η αδυναμία προμήθειας για τον άντρα, είναι λόγος που ο Θεός επιτρέπει το διαζύγιο.


Πώς πρέπει οι Χριστιανοί να πειθαρχούν τα παιδιά τους;



Τι λέει η Αγία Γραφή;

Πριν δεκαετίες, το ξύλο των παιδιών ήταν μια συνηθισμένη, αποδεκτή τακτική. Στη σημερινή εποχή, ωστόσο, το χτύπημα (και άλλες μορφές σωματικής τιμωρίας) έχει αντικατασταθεί με τους «περιορισμούς» και άλλες τιμωρίες που δεν περιλαμβάνουν σωματική πειθαρχία. 

Το χτύπημα των παιδιών έχει θεωρηθεί παράνομο σε μερικές χώρες. Πολλοί γονείς φοβούνται να χτυπήσουν τα παιδιά τους μήπως κάποιος τους αναφέρει και η πολιτεία τους πάρει τα παιδιά. 

Κ α λ η μ έ ρ α


Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

Πως είναι ο δίκαιος θυμός;

Πώς να είσαι θυμωμένος, όπως ήταν ο Ιησούς.


Αν δεν το έχετε παρατηρήσει, η Ελλάδα είναι θυμωμένη. Ο κόσμος είναι δυσαρεστημένος και διαμαρτύρεται για όσα συμβαίνουν. Ακόμα κι αυτοί που λένε ότι είναι χριστιανοί, είναι προφανώς θυμωμένοι κι αυτοί.

Πολλοί θέλουν να δικαιολογήσουν το θυμό τους, αποκαλώντας τον «δίκαιο». Θυμούνται τον Ιησού που αναποδογύρισε τα τραπέζια στο ναό. Αν και δεν αποτελεί καθόλου έκπληξη, κανείς στα μέσα ενημέρωσης δεν μιλάει γι’ αυτό τον υποδειγματικό, δίκαιο θυμό, που μας δείχνει ο Ιησούς στην Αγία Γραφή. Μπορεί να χρησιμοποιούμε τη φράση, αλλά πολύ λίγο ξέρουμε, τι πραγματικά σημαίνει.


Ο πειρασμός της φιλοδοξίας



Δεν υπάρχει άνθρωπος επάνω στη γη, που δεν δοκίμασε την πεί­ρα του όποιου πειρασμού. Και για να είμαι από την αρχή σαφής, ο πειρα­σμός δεν είναι αμαρτία. Ο πειρασμός είναι ανθρώπινος, είναι γνώρισμα κάθε ανθρώ­που, ακόμα και του αναμάρτητου Ιησού Χριστού.

Ο Ιησούς σαν άνθρωπος, υπέστη σειρά πει­ρασμών από μέρους του Σατανά. Ο γιος του ανθρώπου νίκησε τον πειραστή σ' όλα τα μέτωπα. Ο φυσικός άνθρωπος βρίσκεται κάτω από την κυριαρχία του διαβόλου και εκτελεί τις περισσότερες εισηγήσεις του. Άπαξ και μετανοήσει ο αμαρτωλός άν­θρωπος και καλέσει τον Κύριο Ιησού να τον συγχωρήσει και να τον αναγεννήσει, ο Ίδιος ο Χριστός εγκαθί­σταται στην καρδιά αυτού του ανθρώ­που για την αποτελεσματική αντιμετώπι­ση των δυσκολιών, των προβλημάτων και των πειρασμών.

Κ α λ η μ έ ρ α


Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

Σε ποιον χρωστάνε όλοι αυτοί;


αληθεύοντες εις την αγάπην



Εφεσ.δ:15 αλλά αληθεύοντες εις την αγάπην να αυξήσωμεν εις αυτόν κατά πάντα, όστις είναι η κεφαλή, ο Χριστός,


Εμείς οι Χριστιανοί πρέπει να προσεγγίσουμε τα κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα με χάρη και ευγένεια.


Πρέπει να θυμόμαστε ότι το πώς λέμε κάτι, είναι εξίσου σημαντικό όσο αυτό που λέμε.



Σωτηρία ψυχών (8)



ΟΔΟΙ ΚΑΙ ΦΡΑΓΜΟΙ

«Και είπεν ο Κύριος προς τον δούλον, Έξελθε εις τας οδούς και φραγμούς, και ανάγκασον να εισέλθωσι, διά να γεμισθή ο οίκος μου» (Λουκ.ιδ:23).

Είναι πολύ καθαρό ότι ο Ιησούς βρισκόταν στο Ναό κάθε Σάββατο όπως ο νόμος διέταζε. Στην πραγματικότητα ο Ιησούς ξεκίνησε τη διακονία Του στη συναγωγή (Λουκ.δ:16). Ακόμα Τον βρίσκουμε σε πολύ μικρή ηλικία να συνδιαλέγεται στο ναό με τους δασκάλους (Λουκ.β:46). Οι Γραφές αναφέρουν με ακρίβεια ότι ο Ιησούς ήταν πιστός στην παρακολούθηση και τη λατρεία στο ναό.

Όμως, όταν χρειάστηκε να ψάξει να βρει το απολωλός, βγήκε έξω, στους δρόμους. Στο παραπάνω εδάφιο, ο Ιησούς χρησιμοποίησε μια παραβολή σχετικά με κάποιο Κύριο που έστειλε τους υπηρέτες του στους ΔΡΟΜΟΥΣ και τους ΦΡΑΚΤΕΣ να καλέσουν τον καθένα για να γεμίσει το σπίτι του. Στην παραβολή, ο Κύριος δεν είναι άλλος απ’ τον Ίδιο τον Ιησού και υπηρέτες οι μαθητές Του. Τους έστειλε λοιπόν στους δρόμους, εκεί που ήταν η αγορά, εκεί που ήταν οι άνθρωποι.

Κ α λ η μ έ ρ α


Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Πρετεριστές, οι νέοι εμπαίχτες, των έσχατων καιρών!

Η δεύτερη έλευση του Χριστού είναι ένα από τα θεμελιώδη δόγματα της Αγίας Γραφής. Ο Ιησούς τόνισε ότι, «θα έρθει πάλι» (Ιωάν.ιδ:3). Τα ερωτήματα που είχαν οι πιστοί στο πέρασμα των αιώνων ήταν πάντα «Πότε»; και «Πώς»;  Οι απαντήσεις σ’ αυτά τα ερωτήματα χωρίζουν τους Χριστιανούς σε διάφορες εσχατολογικές απόψεις. Ορισμένοι πιστεύουν ότι θα έρθει πριν από τη Μεγάλη Θλίψη. Ορισμένοι πιστεύουν ότι θα επιστρέψει κατά τη διάρκεια της Μεγ. Θλίψης και μερικοί μετά από αυτήν. Ορισμένοι πιστεύουν ότι θα έρθει στο τέλος της οικονομίας της εκκλησία και μερικοί νομίζουν ότι θα έρθει μετά τη χιλιετία.

Μία από τις πιο παράξενες ερμηνείες των Εσχατολογικών είναι η άποψη ότι ο Ιησούς έχει ήδη έρθει ξανά!  Όχι, δεν μιλάω για τους μάρτυρες του Ιεχωβά που πιστεύουν ότι ο Ιησούς επέστρεψε το 1914. Μιλάω για μια άποψη που ονομάζεται «πρετερισμός», και διδάσκει ότι ο Ιησούς επέστρεψε το 70 μ.Χ., όταν ο Ρωμαϊκός στρατός κατέστρεψε την Ιερουσαλήμ.

Πότε ο Ιησούς είδε «τον Σατανάν ως αστραπήν εκ του ουρανού πεσόντα»;

Σε ένα από τα πιο αινιγματικά εδάφια στο Ευαγγέλιο του Λουκά, ο Ιησούς λέει στους μαθητές του, «Εθεώρουν τον Σατανάν ως αστραπήν εκ του ουρανού πεσόντα» (Λουκ.ι:18). Το ερώτημα δεν είναι σχετικά με το τι είδε ο Ιησούς. Είναι σαφές ότι ο Σατανάς είναι υπό κρίση. Μάλλον, η σύγχυση είναι στο πότε, τον είδε. Μπορεί να φαίνεται ότι αναφέρεται στη στιγμή που ο Εωσφόρος έγινε Σατανάς, πριν εγκαταλείψει τον κήπο της Εδέμ και τη θέση που είχε στην επουράνια στρατιά του Θεού - αλλά αυτό το συμπέρασμα είναι υπερβολικά βιαστικό.



Σωτηρία ψυχών (7)



ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ

«Τις άνθρωπος εξ υμών, εάν έχη εκατόν πρόβατα, και χάση εν εξ’ αυτών, δεν αφίνει τα εννενηκονταεννέα εν τη ερήμω, και υπάγει ζητών το απολωλός, εωσού εύρη αυτό; Και ευρών αυτό, βάλλει επί τους ώμους αυτού, χαίρων;» (Λουκ.ιε:4-5).

O Ιησούς μας φανερώνει εδώ την κατάσταση αυτού που ενδιαφέρεται να σώσει ψυχές. Αυτός που αποφασίζει να γίνει εργαλείο για να σωθούν ψυχές, απολαμβάνει το ένδοξο συναίσθημα που προέρχεται απ΄ αυτό το ίδιο το έργο. Όσοι το έχουν κάνει μπορούν να βεβαιώσουν ότι μια θεία ευλογία έρχεται πάνω σου όταν ομολογείς μπροστά στους ανθρώπους.

Κ α λ η μ έ ρ α


Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Η αμαρτία

Τι είναι αμαρτία; Ό, τι μας στερεί τη Βασιλεία των ουρανών. Σοβαρό θέμα!

Κάθε παρακοή του λόγου του Θεού είναι αμαρτία!

Α’ Ιωάν.γ:4 Πας όστις πράττει την αμαρτίαν πράττει και την ανομίαν, διότι η αμαρτία είναι η ανομία.

Α’ Ιωάν.ε:17 Πάσα αδικία είναι αμαρτία· και είναι αμαρτία ουχί θανάσιμος.

Ρωμ.ιδ:23 Όστις όμως αμφιβάλλει, κατακρίνεται, εάν φάγη, διότι δεν τρώγει εκ πίστεως· και παν ό,τι δεν γίνεται εκ πίστεως, είναι αμαρτία.

Ιακ.δ:17 Εις τον όστις λοιπόν εξεύρει να κάμνη το καλόν και δεν κάμνει, εις αυτόν είναι αμαρτία.


Προς Ρωμαίους (072)



        καθήκοντα στους συμπολίτες (ιγ:8-10)

Ρωμ.ιγ:8 Εις μηδένα μη οφείλετε μηδέν ειμή το να αγαπάτε αλλήλους· διότι ο αγαπών τον άλλον εκπληροί τον νόμον.
Μεταφέρει τη σκέψη του χρέους από την προηγούμενη ενότητα. Χρησιμοποιείται η ίδια ρίζα για το ρήμα «οφείλω» και το ουσιαστικό «οφειλόμενα». Το εδ.7 νουθετεί τους Χριστιανούς να πληρώνουν όλα τα χρέη προς το κράτος, ενώ το εδ.8 τους προτρέπει να μην αφήνουν απλήρωτο κανένα χρέος σε κανέναν.
Κάποιοι ερμηνεύουν τη δήλωση «Εις μηδένα μη οφείλετε μηδέν» να σημαίνει ότι απαγορεύονται κάθε είδους δάνεια. Δεν φαίνεται να είναι μια απόλυτη απαγόρευση για δάνεια, αφού η Παλαιά Διαθήκη είχε θεσπίσει νόμους για να ρυθμίσει τα δάνεια (Δευτ.ιε:1-3, κδ:10-13). Ο Ιησούς είπε μια παραβολή που επαίνεσε την απόκτηση των τόκων από επένδυση (Ματθ.κε:27). Ακόμα δίδαξε τους Χριστιανούς να δανείζουν άμεσα αυτούς που έχουν ανάγκη (Ματθ.ε:42, Λουκ.ς:35). Σίγουρα ο Κύριος δεν θα ενθάρρυνε τους Χριστιανούς να δανείζουν αν αυτό είναι αμαρτία.

Καλημέρα


Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Όλοι θα εκπλαγούμε την ημέρα της κρίσης

Πολλοί θα εκπλαγούν την ημέρα της κρίσης. Επειδή ότι κάνουν στους πιστούς, είναι σαν να τον κάνουν προσωπικά στον ίδιο τον Ιησού, όπως κατάλαβε ο Παύλος.

Πράξ.θ:1-5 Ο δε Σαύλος, πνέων έτι απειλήν και φόνον κατά των μαθητών του Κυρίου, ήλθε προς τον αρχιερέα και εζήτησε παρ' αυτού επιστολάς εις Δαμασκόν προς τας συναγωγάς, όπως εάν εύρη τινάς εκ της οδού ταύτης, άνδρας τε και γυναίκας, φέρη δεδεμένους εις Ιερουσαλήμ. Ενώ δε πορευόμενος επλησίαζεν εις την Δαμασκόν, εξαίφνης ήστραψε περί αυτόν φως από του ουρανού, και πεσών επί την γην, ήκουσε φωνήν λέγουσαν προς αυτόν· Σαούλ, Σαούλ, τι με διώκεις; Και είπε· Τις είσαι, Κύριε; Και ο Κύριος είπεν· Εγώ είμαι ο Ιησούς, τον οποίον συ διώκεις· σκληρόν σοι είναι να λακτίζης προς κέντρα.


Σωτηρία ψυχών (6)



ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ

Επιτρέψτε μου να πω δυο λόγια γι’ αυτούς που προσεύχονται να τους βοηθήσει ο Θεός να σώσουν ψυχές. Έχουν ειπωθεί και γραφτεί πολλά σχετικά με τον «Ευαγγελισμό» ή το «Πώς μπορεί ν’ αυξηθεί μια εκκλησία» στις μέρες μας. Το πρόβλημα στο θέμα του ευαγγελισμού και της αύξησης της εκκλησίας είναι ότι αυτά τις περισσότερες φορές παρουσιάζονται σαν ένα «πακέτο» ή σαν ένα «πρόγραμμα». Ο ευαγγελισμός και η αύξηση της εκκλησίας μπορεί ν’ αποδειχτεί ότι σημαίνει κάτι άλλο αν δεν είμαστε προσεκτικοί. Η εκκλησία μπορεί να χρησιμοποιήσει διάφορους τρόπους, ιδιαίτερα σήμερα που η διαφήμιση και η ηλεκτρονική επιστήμη έχουν μπει τόσο πολύ στη ζωή μας, για ν’ αυξηθούν τα άτομα ή οι επισκέπτες, αλλά οι πιστοί αυτής της εκκλησίας ποτέ δεν θα βαστάξουν το βάρος ή το κόστος που υπάρχει για να σωθεί μία ψυχή.

Καλημέρα


Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

Φρόνημα - Ένα ισχυρό όπλο



Στις Άγιες Γραφές χρησιμοποιούνται συχνά στρατιωτικοί όροι, όπως "αντισταθείτε, αγωνισθείτε, μέχρις αίματος, νικητής, μάχη, πάλη, πόλεμος, εκστρατεία, στρατιώτης, στρατολόγος" κ.λπ.

Όλα αυτά υπογραμμίζουν τη θεία αποστολή που καλούνται να επιτελέσουν σ' αυτό τον κόσμο οι πιστοί του Κυρίου, για χάρη του Μεγάλου Βασιλιά του Ουρανού.

Είναι φανερό από τη μελέτη των Αγίων Γραφών, ότι ένας πόλεμος βρίσκεται σε εξέλιξη στη διάρκεια των αιώνων, ανάμεσα στους ανθρώπους του Θεού και το διάβολο, ο δε απόστολος Παύλος θα εξηγήσει στην Εφες.ς:12, ότι:

«δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις».

Σαν πιστοί του Χριστού πρέπει να είμαστε πάντοτε σε αδιάκοπη πολεμική εγρήγορση, επειδή ο εχθρός άλλοτε μεν επιτίθεται κατά μέτωπο, συνήθως όμως ενεργεί ύπουλα και κρυφά, επιδιώκοντας "να μας πιάσει στον ύπνο", ώστε η ζημιά που θα κάνει να είναι μεγαλύτερη.

Σωτηρία ψυχών (5)



Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΙΑΣ ΨΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΠΟΣ

«Ο καρπός του δικαίου είναι δένδρον ζωής και όστις κερδίζει ψυχάς, είναι σοφός» (Παρ.ια:30).

Ο λόγος του Θεού μας λέει ότι ο ΣΟΦΟΣ Χριστιανός καλλιεργεί τη χριστιανική του ζωή για να φέρει καρπό. Ο καρπός είναι άμεσα συνδεδεμένος με τις ψυχές. Καρπός είναι οι ψυχές που κερδίζει κανείς στο Χριστό. Στην πραγματικότητα ο Ίδιος ο Ιησούς δίδαξε ότι ΚΑΘΕ Χριστιανός πρέπει να φέρει καρπό. «Εγώ είμαι η άμπελος η αληθινή, και ο Πατήρ μου είναι ο γεωργός. ΠΑΝ ΚΛΗΜΑ εν εμοί ΜΗ ΦΕΡΟΝ ΚΑΡΠΟΝ, εκκόπτει αυτό και παν το φέρον ΚΑΡΠΟΝ, καθαρίζει αυτό, διά να φέρη ΠΛΕΙΟΤΕΡΟΝ ΚΑΡΠΟΝ» (Ιωαν.ιε:1,2). Ο Ιησούς αποβλέπει ο κάθε Χριστιανός να γίνει ένας πετυχημένος ψαράς ανθρώπων. Ο Ιησούς είναι η άμπελος κι οι Χριστιανοί τα κλήματα. Αν αυτή η επιθυμία υπάρχει στην άμπελο - η σωτηρία των αμαρτωλών - θα υπάρχει και στα κλήματα.

Κ α λ η μ έ ρ α


Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

κάμιλος


κάμιλος, ὁ (AM)


χοντρό και μακρύ σχοινί, κν. καραβόσκοινο, παλαμάρι.


[ΕΤΥΜΟΛ. Άγνωστης ετυμολ. Πρόκειται μάλλον για δ. γρφ. του κάμηλος, που ερμηνεύθηκε από τους Έλληνες «χοντρό σχοινί» λόγω του χωρίου της Καινής Διαθήκης ευκολώτερόν εστι κάμηλον διά τρυμαλιάς ραφίδος διελθείν ή πλούσιον εις την βασιλείαν τού Θεού εισελθείν. (Ματθ. ιθ', 24)]. Το κάμηλος, η, «καμήλα» φαινόταν άσχετο με την τρύπα της βελόνας, οι Άραβες όμως έχουν παροιμία και για τον ελέφαντα που περνά μέσα από αυτήν.




Σωτηρία ψυχών (4)



ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Ο ευαγγελισμός ήταν κάτι φυσιολογικό για κάθε μαθητή του Ιησού Χριστού στην Καινή Διαθήκη. Ο Ιωάννης ο Βαπτιστής μίλησε στον Ανδρέα για τον Ιησού, αυτός μίλησε στον Πέτρο, κι ο Πέτρος στο Φίλιππο. Ο Φίλιππος με τη σειρά του μίλησε στο Ναθαναήλ. Ο Ιωάννης σύστησε τον Ιησού στον αδελφό του Ιάκωβο. Η γυναίκα στο πηγάδι της Σαμάρειας πήγε στην πόλη της κι έφερε εκατοντάδες ή χιλιάδες ψυχές στο Χριστό. Πολλά χρόνια αργότερα, ο διάκονος Φίλιππος πήγε στη Σαμάρεια, κήρυξε και πίστεψαν χιλιάδες που βαπτίστηκαν κι έλαβαν το Άγιο Πνεύμα (Πραξ.η:12-17).

Κ α λ η μ έ ρ α


Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Ο Θεός χρησιμοποιεί κακούς ανθρώπους.





Ιωσήφ, Γέν.λζ-ν, Ρωμ.η:28

Η Αγία Γραφή είναι καλύτερη από οποιοδήποτε «ριάλιτι».

Για παράδειγμα, η ζωή του Ιωσήφ (Γέν.λζ-ν).

Σκεφτείτε τον θαυμαστό τρόπο που ο Θεός χρησιμοποίησε κακούς ανθρώπους στη ζωή του Ιωσήφ.

Ο Θεός είδε κάτι μοναδικό στην πίστη του Ιωσήφ, και σχεδίαζε να την αναπτύξει, να την δοκιμάσει, και να την βελτιώσει.


Σωτηρία ψυχών (3)


ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΑΒΕΤΕ, ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΤΕ

Όταν κάποιος κληρονομεί μια περιουσία, σημαίνει ότι έχει το δικαίωμα να την κάνει ό,τι θέλει. Ωστόσο, όταν ο Ιησούς σώζει κάποιον, το κάνει για να μπορεί κι αυτός με τη σειρά του να φέρει κάποιον άλλο στη σωτηρία.
Αφού ο Ιησούς βρήκε τους μαθητές Του και τους κάλεσε να Τον ακολουθήσουν, τους έστειλε έξω λέγοντάς τους: «Υπάγετε δε μάλλον προς τα πρόβατα τα απολωλότα του οίκου Ισραήλ. Και υπάγοντες κηρύττετε λέγοντες, Ότι επλησίασεν η βασιλεία των ουρανών. Ασθενούντας θεραπεύετε, λεπρούς καθαρίζετε, νεκρούς εγείρετε, δαιμόνια εκβάλλετε, δωρεάν ελάβετε, δωρεάν δότε» (Ματθ.ι:6-8). Ο Ιησούς μας έδωσε δωρεάν τα πάντα για να μπορούμε κι εμείς να δώσουμε δωρεάν σε άλλους. Η κλήση του Ιησού στη ζωή μας, δεν διαφέρει απ’ αυτή των πιστών της πρώτης εκκλησίας.

Κ α λ η μ έ ρ α