Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Εσείς, πόσο παραθείο φάγατε σήμερα;

Απεχθάνεστε τις κατσαρίδες; Δεν αντέχετε τα μυρμήγκια μέσα στην κουζίνα σας; Φοβάστε μήπως τα κουνούπια μεταφέρουν δάγκειο πυρετό στα παιδιά σας; Σιχαίνεστε τις μύγες; Είστε αραχνοφοβικοί;

Η λύση είναι απλή και θα τη βρείτε σε κάθε σούπερ μάρκετ: Ένα ψέκασμα και ξεμπερδεύσατε. Ασφαλή και αποτελεσματικά εντομοκτόνα για τα έρποντα έντομα… Εντομοαπωθητικά που διαρκούν 40 νύχτες (αλλά καλύτερα να αφήσετε τα παράθυρα ανοικτά).

Ας προσέχουν κάποιοι....


Ο ιδρυτής της τεράστιας εκκλησίας 3.300 μελών σε μία από τις μεγαλύτερες πόλεις της Σουηδίας ανακοίνωσε προχθες [Κυριακή, 9 Μαρτίου] την απόφασή του να φύγει από την χαρισματική του συνάθροιση και να γίνει μέλος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας.

O Ουλφ Έκμαν, ο οποίος έφερε στη Σουηδία το ευαγγέλιο της ευημερίας – δίνοντας έμφαση στο κίνημα «ο λόγος της πίστης» όταν ίδρυσε τη διακονία και εκκλησία «ο λόγος της ζωής», είχε ήδη παραιτηθεί από ποιμένας στην εκκλησία της Ουψάλα από την περασμένη άνοιξη.

καλημέρα


Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Διότι τρεις είναι οι μαρτυρούντες εν τω ουρανώ


Διότι τρεις είναι οι μαρτυρούντες εν τω ουρανώ, ο Πατήρ, ο Λόγος και το Άγιον Πνεύμα, και ούτοι οι τρεις είναι έν (Α’ Ιωάν.ε:7) 

Αυτό είναι ένα πολύ χρησιμοποιημένο εδάφιο, που αποτελεί για πολλούς την κατ' εξοχήν απόδειξη της τριάδας μέσα στο λόγο του Θεού. Όμως, εδώ δεν πρόκειται για το λόγο του Θεού, αλλά για μια καθαρή πρόσθεση, ακριβώς από αυτούς που έχουν συμφέροντα στη διδασκαλία της τριάδας.

Η πρόσθεση αυτή δεν έγινε τους πρώτους αποστολικούς χρόνους, διότι τότε κανένας από τους πιστούς δεν πίστευε σε κάτι τέτοιο! Έγινε πολύ αργότερα, κάτω από την επίβλεψη του Πάπα της Ρώμης, όταν ο Έρασμος εξέδωσε τη δεύτερη έκδοση του πρώτου Ελληνικού κείμενου της Καινής Διαθήκης!!!

Η οικογένεια κατά το Βιβλικό πρότυπο - Συγκρούσεις μέσα στο γάμο



Πως εκδηλώνονται οι οικονομικές πιέσεις

Υπερβολικά ψώνια. Οι οικονομικές πιέσεις προκαλούν ένα καταθλιπτικό πνεύμα και μερικά άτομα νιώθουν προσωρινή ανακούφιση από την κατάθλιψη με το να κάνουν πιο πολλά ψώνια. Βέβαια, στο τέλος, αυτό δεν κάνει τίποτα άλλο από το να διογκώνει το πρόβλημα που ήδη υπάρχει.

Κριτικό πνεύμα. Η γυναίκα, κυρίως, έχει την τάση να εκφράζεται με κριτική, όταν βρίσκονται κάτω από πίεση. Θ’ αρχίσει να γκρινιάζει και ν’ αναλύει το κάθε τι που κάνει ο άντρας της, και που δεν της ταιριάζει, μέχρι του σημείου να μεγαλοποιεί  μικροπράγματα. Αυτό λειτουργεί σαν βαλβίδα διαφυγής και ξεσπάσματος, για όλες τις μορφές έντασης που έχουν συσσωρευτεί.

Χρυσόστομος : ουνιταριανισμός και αντισημιτισμός

Ακόμη και όσοι ασκούν κριτική στους "πατέρες" της κρατικής εκκλησίας, αφήνουν συνήθως στο "απυρόβλητο" το πρόσωπο του Χρυσόστομου. Ο Ιωάννης ο «Χρυσόστομος» θεωρείται άγιος των καθολικιστών (παπικών, ανατολικών, λουθηρανών, και αγγλικανών). 

Στα τέλη του 4ου αιώνα ο καθολικισμός έχοντας απομακρυνθεί από το (έτσι κι αλλιώς διφορούμενο) δόγμα της Νίκαιας ενσωμάτωσε την ορολογία των αρειανιστών (σύνοδοι Αλεξάνδρειας και Νέας Ρώμης). Ο Χρυσόστομος  είναι ο χαρακτηριστικός εκπρόσωπος της νέας Χριστολογίας που καθιερώθηκε την εποχή εκείνη από την άρχουσα τάξη (κοσμική και εκκλησιαστική) στο ανατολικό ρωμαικό κράτος.

καλημέρα


Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Όχι τσίμα-τσίμα


Πριν γείνη ο Αβραάμ, εγώ είμαι


«Είπε προς αυτούς ο Ιησούς· Αληθώς, αληθώς σας λέγω· Πριν γείνη ο Αβραάμ, εγώ είμαι» (Ιωάν.η:58)

Το εδάφιο αυτό στο κριτικό κείμενο, είναι ως εξής: «εἶπεν αὐτοῖς Ἰησοῦς· ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, πρὶν Ἀβραὰμ γενέσθαι ΕΓΩ ΕΙΜΙ».


Είναι αλήθεια, ότι ο Χριστός εδώ φανερώνει τη θεότητα που κατοικούσε και κατοικεί μέσα Του, διότι λέει «πριν γίνει ο Αβραάμ, ΕΓΩ ΕΙΜΙ». Δεν λέει πριν γίνει ο Αβραάμ «εγώ ήμουν», αλλά «ΕΓΩ ΕΙΜΙ», που φανερώνει την ύπαρξη Του πέρα από το χρόνο, ότι ήταν είναι και θα είναι, υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει.

διά να ήναι τέλειος ο άνθρωπος του Θεού

«και ότι από βρέφους γνωρίζεις τα ιερά γράμματα, τα δυνάμενα να σε σοφίσωσιν εις σωτηρίαν διά της πίστεως της εν Χριστώ Ιησού. Όλη η γραφή είναι θεόπνευστος και ωφέλιμος προς διδασκαλίαν, προς έλεγχον, προς επανόρθωσιν, προς εκπαίδευσιν την μετά της δικαιοσύνης, διά να ήναι τέλειος ο άνθρωπος του Θεού, ητοιμασμένος εις παν έργον αγαθόν» (Β’ Τιμ.γ:15-17)


Τις τελευταίες δεκαετίες υπήρξε μια ισχυρή μάχη όσο αφορά στη θεοπνευστία της Γραφής.


Όταν πιστέψεις ότι η Βίβλος είναι θεόπνευστη, έχεις κερδίσει μόνο τη μισή μάχη, επειδή ακολουθεί η μεγαλύτερη ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί: Είναι η Βίβλος αρκετή ή πρέπει να φέρουμε μέσα κάθε κοινωνική επιστήμη και πολιτισμική μελέτη για να ξέρουμε πώς θα λειτουργήσουμε σαν εκκλησία;

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - β:10


Τω αγγέλω της εν Εφέσω εκκλησίας γράψον, τάδε λέγει ο κρατών τους επτά αστέρας εν τη δεξιά αυτού, ο περιπατών εν μέσω των επτά λυχνιών των χρυσών.

Α. μηδέν φοβού ά μέλλεις πάσχειν

1) Ο διάβολος πρόκειται να βάλει ορισμένους στη φυλακή, αλλά ο Ιησούς λέει «μηδέν φοβού». Ο μόνος τρόπος να μην φοβάσαι είναι να περπατάς στην αγάπη του Ιησού και στη δύναμη του Θεού. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να νικήσουμε το φόβο στη ζωή μας. Δεν έχει σημασία πόσο αποφασισμένοι είμαστε, ποτέ δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε την σάρκα μας να υπακούσει στο Θεό με σαρκικούς τρόπους. Η σάρκα θέλει τα δικά της, την ανάπαυση και την ξεκούραση. Για να νικήσει κανείς αυτά τα πράγματα πρέπει να ζει εν πνεύματι πάνω από τις επιθυμίες και τις σαρκικότητες του εαυτού του. Μόνο έτσι δεν φοβόμαστε το διωγμό.

Νομίζετε ότι είναι αστείο;


αναμνήσεις από το μέλλον

Haftling: έμαθα ότι είμαι ένας Haftling. 

Το όνομα μου είναι 174517: Μας βάφτισαν, για όλη την υπόλοιπη ζωή μας θα έχουμε το νούμερο χαραγμένο στο αριστερό μας μπράτσο.

καλημέρα


Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Παγκόσμιες ημέρες!!!!


Τι περίεργο! Δε βλέπουμε καμιά Παγκόσμια Ημέρα κατά της Μοιχείας ή της Πορνείας, Κατά των Διαζυγίων για ψύλλου πήδημα… Παγκόσμια ημέρα κατά των εκτρώσεων, Παγκόσμια ημέρα σεμνότητας, Παγκόσμια ημέρα κατά των εξωσυζυγικών σχέσεων…..

Πώς κι έτσι;

Αντίθετα:

Άμ. 5:21-24

Εμίσησα, απεστράφην τας εορτάς σας, και δεν θέλω οσφρανθή εν ταις πανηγύρεσιν υμών. Εάν μοι προσφέρητε τα ολοκαυτώματα και τας θυσίας σας, δεν θέλω δεχθή αυτάς και δεν θέλω επιβλέψει εις τας ειρηνικάς θυσίας των σιτευτών σας. Αφαίρεσον απ' εμού τον ήχον των ωδών σου, και το άσμα των οργάνων σου δεν θέλω ακούσει. Αλλ' η κρίσις ας καταρρέη ως ύδωρ και η δικαιοσύνη ως αένναος χείμαρρος.

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Πως μπορείς να κρίνεις ένα προφητικό λόγο

Αν ένα άτομο υποστηρίζει ότι έχει λάβει λόγο Κυρίου για σένα, το πρώτο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να «γνωρίζης τους όσοι κοπιάζουσι μεταξύ σας και είναι προεστώτές σας εν Κυρίω και σας νουθετούσι» (Α’ Θεσ.ε:12).

Είναι το άτομο αυτό σεβαστό στην εκκλησία και στο σώμα του Χριστού, ή είναι αυτός/η ένας επαναστάτης, ένας χαλαρός αυτόκλητος προφήτης που άφησε μια εκκλησία με άσχημο τρόπο, επειδή ο «ποιμένας δεν ήταν αρκετά πνευματικός»;

«χάρις είη υμίν και ειρήνη από Θεού Πατρός ημών και Κυρίου Ιησού Χριστού» (Φιλημ.α:3, Εφες.α:2, Γαλ.α:3)


Είναι αλήθεια ότι έχουμε δύο πρόσωπα, αλλά ο απόστολος Παύλος δεν βλέπει δύο θεούς, ούτε δύο πρόσωπα της τριάδας.

Υπάρχει ένας κανόνας της αρχαίας Ελληνικής Γραμματικής, που λέει ότι: «Όταν δύο ονόματα είναι στην ίδια πτώση, συνδέονται με το «και», και το πρώτο όνομα έχει μπροστά του το οριστικό άρθρο, ενώ το δεύτερο το στερείται, τότε το δεύτερο όνομα αναφέρεται στο ίδιο πρόσωπο, ή πράγμα, που δηλώνει το πρώτο». Ανάμεσα στα ονόματα αυτά μπορεί να υπάρχουν επίθετα των ονομάτων, χωρίς να επηρεάζουν τον κανόνα.

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Ιακώβου (2)


Α. ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΟΛΗΨΙΑ

Ιάκωβος β:1-7
Φαινομενικά, στην πρώτη Εκκλησία υπήρξε μια τάση διάκρισης μεταξύ πλούσιου και φτωχού. Ο Ιάκωβος τους επίπληξε γι’ αυτό και τους έγραφε, ότι δεν μπορούν να ισχυρίζονται, ότι ανήκουν στον Κύριο Ιησού, και συγχρόνως να δείχνουν προσωποληψία. Ήταν ανάρμοστο από μέρους τους να δείχνουν προσωποληψία. Σε έναν άνθρωπο με χρυσό δαχτυλίδι και ακριβά ρούχα θα δινόταν θέση τιμής. Στον φτωχό, με τα κουρελιασμένα ρούχα θα δινόταν η πιο ευτελής θέση, ή ίσως και να καθόταν πάνω στο πάτωμα. Η λέξη “ρυπαρό” στο εδάφιο 2 σημαίνει “φθαρμένο” ή “κουρελιασμένο”.

ΦΥΛΛΑΔΙΑ - Η μεγάλη απόφασή σου!


Μην αφήσεις την αντιπάθειά σου για τη θρησκεία να σε απομακρύνει απ` τον Ιησού Χριστό!  

Στην πραγματικότητα Αυτός ήρθε για να συντρίψει τη θρησκεία!

Δεν είναι η προσπάθεια των ανθρώπων με την καλή τους ζωή που ευχαριστεί το Θεό και κερδίζει γι` αυτούς μια θέση στον ουρανό. Είναι ο Θεός που έρχεται με την αγάπη Του να ψάξει γι` ανθρώπους που είναι χαμένοι, λέγοντάς τους:

Ελάτε σε μένα κι ας μοιραστούμε τη ζωή μαζί!

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

ΠΟΙΗΤΙΚΑ - Το βιβλίο του Εκκλησιαστή



ΤΑ ΠΟΙΗΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ



Τα ποιητικά βιβλία είναι: Ιώβ, Ψαλμοί, Παροιμίες, Εκκλησιαστής, Άσμα Ασμάτων.  Τα βιβλία αυτά ονομάζονται και «Σοφία της Βίβλου».

Η περισσότερη Εβραϊκή ποίηση δεν είναι πλασμένη από μυθικά πρόσωπα, αλλά από πραγματικά ιστορικά πρόσωπα, τα οποία παίρνει σαν βάση για να διδάξει.

Λίγη ποίηση συναντούμε και σε άλλα βιβλία, όπως στον Ησαΐα, το Δευτερονόμιο, τον Αβακούμ, τον Ιούδα κ.τ.λ.

Η ποίηση είναι αυτή που εκφράζει τα συναισθήματα και τους υψηλούς πνευματικούς τόνους της ψυχής που είναι στραμμένη μπροστά στο μεγαλείο του Θεού.  Αυτή την έκφραση βλέπουμε μέσα στο βιβλίο του Ιώβ και στους Ψαλμούς. Ο Θεός μας διδάσκει ότι μπορούμε μέσα στην θλίψη μας να υψώσουμε σ’ Αυτόν ύμνο δοξολογίας και ευχαριστίας γιατί Αυτός θα μας ελευθερώσει.

Ένας κόσμος στο σκοτάδι

Ο Σωτηράκης ξύπνησε ένα πρωί και ρώτησε τη μαμά του:  «Μαμά πως θα ήταν ο κόσμος αν δεν υπήρχαν μαύροι άνθρωποι;» Η μητέρα του σκέφτηκε λίγο και που απάντησε: «Γιε μου, θα μάθεις σήμερα,  μέσα στην διάρκεια της ημέρας πως θα ήταν ο κόσμος χωρίς μαύρους.»

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΖΩΗ - Η ασφάλεια του Χριστιανού στην ελπίδα


Τα τρία σημαντικότερα πράγματα για την ειρήνη, την ευτυχία και την ευημερία  του χριστιανού είναι αναμφισβήτητα  η πίστη, η ελπίδα και η αγάπη που είναι θεία αγάπη (Α’ Κορ.ιγ:13). 

Η αγάπη, φυσικά, είναι το σπουδαιότερο, αλλά η ελπίδα είναι αυτή η εμπιστοσύνη στο Θεό η οποία θα μας βγάλει ασφαλείς μέσα απ’ όλες τις δυσκολίες, τις δοκιμασίες και τις θλίψεις της ζωής μας. Ο Παύλος λέγει ότι σωθήκαμε με την ελπίδα (Ρωμ.η:24), αλλά λέγει επίσης ότι αν ελπίζουμε μόνο σ’ αυτή τη ζωή είμαστε ελεεινότεροι απ’ όλους τους ανθρώπους (Α’ Κορ.ιε:19). Η αξία της ελπίδας στο Θεό είναι ότι φτάνει μέχρι το εσωτερικό του καταπετάσματος και κρατιέται απ’ την αιώνια ζωή του Θεού (Εβρ.ς:19). 

καλημέρα


Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

υπό διωγμό η θεραπεία του καρκίνου..

Εκτός από κάνα δύο τυχαίες εφημερίδες, μιας μικρής πόλης, κάνα δύο αμφισβητήσιμα blogs και ένα μικρό κομμάτι αναφοράς στα νέα του Σαββάτου σε μια μικρή καναδική εκπομπή, κανένα από τα μέσα ενημέρωσης δεν ήταν πρόθυμα να αγγίξουν την είδηση, ότι, για άλλη μια φορά, όλες οι κατηγορίες, ενάντια σε κάποιο γιατρό που έχει κυριολεκτικά και επιτυχώς θεραπεύσει τον καρκίνο σε πολλές περιπτώσεις, απορρίφθηκαν.

Αυτά.....


Εναλλακτικές λύσεις


Η Εκκλησία είναι σημαντική και πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα.



Όλοι προσπαθούμε να κάνουμε ό, τι θεωρούμε ότι είναι σημαντικό για μας. Παρόλα αυτά, υπάρχουν περιστάσεις που όλους μας εμποδίζουν... ο βους θέλει πέσει εις φρέαρ (Λουκ.ιδ:5)... Ωστόσο, αν το βόδι πέφτει στο πηγάδι δύο ή τρεις φορές τον μήνα, καιρός είναι να πάρεις ένα καινούριο βόδι ή να καλύψεις το πηγάδι.

Ψαράδες - Η προετοιμασία του ψαρά


Καλημέρα


Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Η δίκη


Ματθ.κs:57, κζ:25,  Μάρκ.ιδ:53, ιε:19  Λουκ.κβ:66, κγ:24, Ιωάν.ιη:19,  ιθ:16

Α. Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΔΙΚΗ
Μετά τη σύλληψη του Ιησού στη Γεθσημανή, τα μέλη του Εβραϊκού συνεδρίου (Σανχεντρίν) συγκεντρώθηκαν βιαστικά για να επιβάλλουν την ποινή που είχαν ήδη αποφασίσει. Οι στρατιώτες έφεραν, δίχως καθυστέρηση, τον Ιησού μέσα απ’ τους ήσυχους δρόμους της πόλης που κοιμόταν στο παλάτι του αρχιερέα Καϊάφα. Ηταν άνθρωπος πονηρός, χωρίς ηθικές αρχές, φανατικός και σκληρός. Ο Καϊάφας ήταν γαμπρός του Αννα.

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Ὑιος μου ει συ, ἐγὼ σήμερον γεγέννηκά σε (Εβρ.α:5-13).


Τίνι γὰρ εἶπεν ποτε τῶν ἀγγέλων· Ὑιος μου ει συ, ἐγὼ σήμερον γεγέννηκά σε; καὶ πάλιν, Ἐγὼ ἔσομαι αὐτῷ εἰς πατέρα, καὶ αὐτὸς ἔσται μοι εἰς υἱόν;. ὅταν δὲ πάλιν εἰσαγάγῃ τὸν πρωτότοκον εἰς τὴν οἰκουμένην, λέγει, Καὶ προσκυνησάτωσαν αὐτῷ πάντες ἄγγελοι θεοῦ. καὶ πρὸς μὲν τοὺς ἀγγέλους λέγει, Ὁ ποιῶν τοὺς ἀγγέλους αὐτοῦ πνεύματα καὶ τοὺς λειτουργοὺς αὐτοῦ πυρὸς φλόγα, πρὸς δὲ τὸν υἱόν, Ὁ θρόνος σου ὁ θεὸς εἰς τὸν αἰῶνα [τοῦ αἰῶνος], καὶ ἡ ῥάβδος τῆς εὐθύτητος ῥάβδος τῆς βασιλείας αὐτοῦ· ἠγάπησας δικαιοσύνην καὶ ἐμίσησας ἀνομίαν· διὰ τοῦτο ἔχρισεν σε ὁ θεὸς ὁ θεός σου ἔλαιον ἀγαλλιάσεως παρὰ τοὺς μετόχους σου. καί, Σὺ κατ' ἀρχάς, κύριε, τὴν γὴν ἐθεμελίωσας, καὶ ἔργα τῶν χειρῶν σού εἰσιν οἱ οὐρανοί· αὐτοὶ ἀπολοῦνται, συ δὲ διαμένεις, καὶ πάντες ὡς ἱμάτιον παλαιωθήσονται, καὶ ὡσεὶ περιβόλαιον ἑλίξεις αὐτούς, ὡς ἱμάτιον καὶ ἀλλαγήσονται· σὺ δὲ ὁ αὐτὸς εἶ καὶ τὰ ἔτη σου οὐκ ἐκλείψουσιν. πρὸς τίνα δὲ τῶν ἀγγέλων εἴρηκέν ποτε, Κάθου ἐκ δεξιῶν μου, ἕως ἂν θῶ τοὺς ἐχθρούς σου ὑποπόδιον τῶν ποδῶν σου;.

Ὑιος μου ει συ, ἐγὼ σήμερον γεγέννηκά σε

Στο εδάφιο αυτό όπως και στα παρακάτω η θεωρία της τριάδας θέλει να αποδείξει ότι ο Υιός γεννήθηκε από τον Πατέρα, και είναι συναιώνιος και συνάναρχος σαν δεύτερο πρόσωπο μέσα στη θεότητα. Πολλοί δε από άγνοια, υποστηρίζουν ότι το εδάφιο αυτό αναφέρεται στη γέννηση του Χριστού προ πάντων των αιώνων! Φυσικά ο λόγος του Θεού και πάλι έχει διαφορετική γνώμη και είναι η έξης:

Η οικογένεια κατά το Βιβλικό πρότυπο - Συγκρούσεις μέσα στο γάμο



Σημεία που η σύζυγος μπορεί να παραμελήσει ή να αποτύχει:

1. Όταν δεν αναγνωρίζει τον ηγετικό ρόλο του άντρα μέσα στην οικογένεια Η Γραφή λέει ότι αυτός είναι η κεφαλή και η σύζυγος πρέπει να υπακούει και να υποτάσσεται.

Ο ρόλος της γυναίκας μέσα στην οικογένεια είναι ρόλος υποταγής στον άντρα της που με την αγάπη του την καλύπτει, την προστατεύει, την φροντίζει και αγωνίζεται καθημερινά για να τροφοδοτεί το σπίτι με τα απαραίτητα αγαθά για μια άνετη υλική ζωή σ’ ένα ευχάριστο οικογενειακό περιβάλλον.

Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Αγιασμός (2)



Ο νόμος και ο φόβος δεν έχουν να κάνουν με τον αγιασμό που μιλάμε. Για παράδειγμα, ο νόμος, ή ο φόβος να συλληφθεί, μπορεί να κάνουν τον άνθρωπο να παραμείνει πιστός στη σύζυγό του και να τον εμποδίσουν σε ώρα πειρασμού, αλλά θα συνεχίσει να είναι πολύ άπιστος στις σκέψεις του, στη στάση του, στη συμπεριφορά του.

Καλημέρα


Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Ιακώβου (1)



Α.  ΙΑΚΩΒΟΣ

Δύο από τους μαθητές του Κυρίου μας είχαν αυτό το όνομα. Ο αδελφός του Ιωάννη, ο Ιάκωβος, ήταν ο γιος του Ζεβεδαίου. Ήταν ψαράδες, και ζούσαν στην Καπερναούμ. Ο Ιάκωβος ήταν ο μεγαλύτερος απ' τους δύο αδελφούς επειδή πάντα αναφέρεται πρώτος. Πάντα βλέπουμε, ο Ιάκωβος και ο Ιωάννης. Το έτος 44 μ.Χ., αποκεφαλίστηκε από τον Ηρώδη Αγρύπα τον πρώτο, που σημαίνει ότι ήταν ο πρώτος απόστολος, ο οποίος μαρτύρησε. Ο άλλος μαθητής που ονομαζόταν Ιάκωβος, ήταν ο γιος του Αλφαίου. Ήταν ένας από τους αποστόλους, αλλά γνωρίζουμε πολύ λίγα για τη διακονία του.

«αλλ' εαυτόν εκένωσε λαβών δούλου μορφήν…» (Φιλιπ.β:5-11).


Ένα ακόμη εδάφιο που χρησιμοποιείται εσφαλμένα προκειμένου να υποστηρίξει αυτή τη λάθος διδασκαλία των δυο (τουλάχιστον) θεών, είναι η περικοπή στους Φιλιπ.β:5-11, που φανερώνει το φρόνημα του Χριστού Ιησού.

Λένε λοιπόν ότι ο Χριστός ενώ ήταν στον ουρανό σαν θεός, πριν κατέβη στη γη, άδειασε από τη θεότητα Του, ταπεινώθηκε, έγινε άνθρωπος, ανέβηκε στο σταυρό και πέθανε για τις αμαρτίες μας.

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

«Το χάσμα των γενεών στο φώς της Βίβλου»


Κατηγορούνται σήμερα οι έφηβοι, οι νέοι γενικά, ότι πολύ συχνά με τη στάση, τη ζωή και τη συμπεριφορά τους έρχονται σε οξεία αντίθεση με τους μεγαλύτερους (γονείς, δασκάλους...), ή ακόμα και με την κοινωνία.

Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο, είναι αντίθετα πολύ παλιό. Προβλήματα στις σχέσεις των νέων με τους μεγαλύτερους υπήρχαν πάντοτε. Το καινούργιο στην εποχή μας είναι η ένταση με την οποία προβάλλουν- ένταση που όχι σπάνια παίρνει τη μορφή οξείας αντιπαράθεσης· κι αυτό κάνει αισθητή τη διαφορά ανάμεσα στο χθες και το σήμερα, ευαισθητοποιεί το σημερινό άνθρωπο απέναντι στο φαινόμενο και τον ωθεί ν' αναζητήσει τις αιτίες του.