Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Στήριξον τα λοιπά

"Στήριξον τα λοιπά τα οποία μέλλουσι να αποθάνωσι"
(Αποκ.γ:2).
                                                                 
Υπάρχουν τρεις κατηγορίες ανθρώπων μπροστά στα μάτια του Θεού.


Οι ζωντανοί.

Οι νεκροί.

Αυτοί που, αν και είναι ζωντανοί ακόμα, έτοιμοι να πεθάνουν.

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ - Κανών


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ «ΚΑΝΩΝ»

Στη μελέτη της Καινής Διαθήκης, έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα πρωταρχικό και θεμελιώδες ερώτημα: Γιατί τα 27 αυτά βιβλία, που απαρτίζουν την Καινή Διαθήκη και όχι άλλα, να αποτελούν το αντικείμενο της μελέτης; Πάντοτε αυτά τα βιβλία και αυτά μόνο αποτελούσαν την Καινή Διαθήκη; Το ερώτημα αυτό μας φέρνει αντιμέτωπους με το ζήτημα του Κανόνα της Καινής Διαθήκης.
 

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΥΡΙΑΚΟ ΔΕΙΠΝΟ - Δείπνο (3)

Κάτι άλλο που μας ενώνει είναι η υποχρέωση να φέρουμε την αλήθεια του λόγου του Θεού στον κόσμο και να διδάξουμε τους ανθρώπους ότι πρέπει να φυλάνε ΠΑΝΤΑ όσα ο Κύριος παρήγγειλε (Ματθ.κη:19,20).
 
 

ΕΚΚΛΗΣΙΑ - Εκκλησία και “εκκλησίες”....

Γράφοντας ο Παύλος στον συνεργάτη του Τιμόθεο αναφορικά με την εκκλησία που έπρεπε να ποιμάνει, τονίζει, «να εξεύρης πώς πρέπει να πολιτεύησαι εν τω οίκω του Θεού, όστις είναι η εκκλησία του Θεού» (Α’ Τιμ.γ:15), εξηγώντας συνάμα ότι ο επίσκοπος οφείλει να «επιμεληθή την εκκλησίαν του Θεού» (εδ. 5).  

ΤΥΧΗ Ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ; - Ελκυστικό μυστήριο στη σιωπή που κοχλάζει





















Ο κόσμος των ήχων...

Τις τελευταίες δεκαετίες οι ειδικοί στον τομέα της υποβρυχίου ακουστικής χρησιμοποιούν το λεγόμενο σύστημα «σονάρ ή ηχοβόλιση», για να προσδιοριστεί η θέση αντικειμένων και η διαμόρφωση της επιφάνειας των βυθών της θάλασσας. Αυτό το σύστημα βασίζεται στα υπερηχητικά κύματα, δηλαδή στα κύματα που παράγουν οι υπέρηχοι. 

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Δίδυμοι πύργοι

Η άποψη πως οι δίδυμοι πύργοι έπεσαν θύματα ελεγχόμενης έκρηξης, άρχισε να απασχολεί εκ νέου την Αμερική.

Αφορμή στάθηκε η ανακοίνωση του πανεπιστημίου της Κοπεγχάγης, πως η σκόνη από τα χαλάσματα που αναλύθηκε, εμπεριέχει ίχνη εκρηκτικής ύλης. Μια διεθνής ομάδα επιστημόνων με επικεφαλή τον Niels Harrit, εξέτασαν «μπάζα» από τους δίδυμους πύργους, και κατέληξαν στο ότι η σκόνη «περιέχει στοιχεία με τα ίδια χαρακτηριστικά που έχουν τα εξελιγμένα εκρηκτικά υλικά που κατασκευάστηκαν σε αμερικανικά εργαστήρια, το χρονικό διάστημα πριν από την 9/11». Σύμφωνα με ειδικούς, δεν υπάρχει κανένας λόγος για αυτή την εκρηκτική ύλη να υφίσταται στη σκόνη των ερειπίων.

Αυτοκόλητα που κυκλοφόρησαν στην Αμερική, μετά το έγκλημα


Θεραπεία

Ο κόσμος είναι απελπισμένος με τις αρρώστιες και τη θεραπεία τους. Ποτέ η ζωή μας δεν ήταν τόσο κατακλισμένη από παράγοντες που καταστρέφουν  την υγεία όσο είναι σήμερα.

Τοξικές, χημικές ουσίες στα τρόφιμα, τον αέρα, και το νερό. Επιπλέον η πίεση από την πολιτική, κοινωνική και οικονομική αναταραχή, η εμφάνιση νέων ασθενειών που προκαλούν τις γνώσεις των γιατρών, οι ξηρασίες, οι αλλεργίες και οι λοιμοί έχουν μετατρέψει αυτό τον κόσμο σε ένα τεράστιο θεραπευτήριο, οδηγώντας την ανθρωπότητα στο χείλος της απελπισίας. 

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

ΘΕΟΤΗΤΑ - 08. Επεξηγήσεις στην Κ.Διαθήκη - Ευαγγέλια (2)

Ματθ.κη:19

Εξετάσαμε αυτό το εδάφιο στο "Θεότητα 06" και δείξαμε ότι περιγράφει τον ένα Θεό με πολλαπλά λειτουργήματα, αλλά με ένα όνομα. Το επίκεντρο δεν είναι ο πληθυντικός αλλά ο ενικός, όχι οι φανερώσεις, αλλά το όνομα.

Η προΰπαρξη του Ιησού

Πολλά εδάφια στη Γραφή μιλάνε για τον Ιησού πριν γεννηθεί. Ωστόσο, η Γραφή δεν μας διδάσκει ότι υπήρχε σαν ξεχωριστή προσωπικότητα απ’ τον Πατέρα, έξω από τον Πατέρα. Αντίθετα, ως προς τη θεότητά Του, Αυτός είναι ο Πατέρας, ο Δημιουργός. Το Πνεύμα του Ιησού υπήρχε πάντοτε γιατί είναι ο ίδιος ο Θεός. Ο άνθρωπος Ιησούς δεν υπήρχε πριν γεννηθεί, παρά μόνο σαν σχέδιο μέσα στο νου του Θεού.
 

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΥΡΙΑΚΟ ΔΕΙΠΝΟ - Δείπνο (2)

Μετά απ’ αυτά, (βλέπε "Δείπνο 1"), δεν νομίζω να υπάρχει καμία αμφιβολία για την αξία που δίνει ο λόγος του Θεού στη ΜΙΑ θυσία του Ιησού Χριστού, αλλά και στην κατάφωρη καταπάτηση των εντολών και των τύπων που ο Θεός δίνει.

Ξέρουμε δε πόσο ο Θεός είναι ζηλωτής στους τύπους που έχουν να κάνουν με τον Υιόν Του τον αγαπητό στον Οποίο ευηρεστήθη. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Μωυσής δεν μπήκε μέσα στη Γη Χαναάν, γιατί παράκουσε τον Θεό και χάλασε ένα τύπο κατά την πορεία των Ισραηλιτών μέσα στην έρημο (Αριθμ.κ:11).

αντιποίηση

Στην παρακάτω "ορθόδοξη" άπεικόνιση την θέση του μόνου Μεσίτη στο σταυρό , έχει πάρει ένας ιερωμένος !

 

Δεν μπορώ να προσευχηθώ

• Δεν μπορώ να προσευχηθώ στο Θεό και να πω ΠΑΤΕΡ, αν δεν συμπεριφέρομαι σαν παιδί Του στην καθημερινή ζωή μου.
• Δεν μπορώ να πω ΗΜΩΝ, αν δεν δείχνω έμπρακτο ενδιαφέρον για τους αδελφούς μου και τις ανάγκες τους.
• Δεν μπορώ να πω Ο ΕΝ ΤΟΙΣ ΟΥΡΑΝΟΙΣ, αν όλο το ενδιαφέρον και οι επιδιώξεις μου στρέφονται στα γήινα πράγματα.
• Δεν μπορώ να πω ΑΓΙΑΣΘΗΤΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ, αν εγώ που φέρω το όνομά Του δεν ζω άγια ζωή.
• Δεν μπορώ να πω ΕΛΘΕΤΩ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ,  αν δεν είμαι πρόθυμος να απαρνηθώ τη δική μου κυριαρχία και να δεχτώ τη δίκαιη κυριαρχία του Θεού στη ζωή μου.
• Δεν μπορώ να πω ΓΕΝΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ, αν δεν είμαι πρόθυμος να το εκτελέσω στη δική μου ζωή.
• Δεν μπορώ να πω ΩΣ ΕΝ ΟΥΡΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ, παρά μονάχα αν είμαι έτοιμος να παραχωρήσω τον εαυτό μου στην υπηρεσία Του αμέσως τώρα.
• Δεν μπορώ να πω ΤΟΝ ΑΡΤΟΝ ΗΜΩΝ ΤΟΝ ΕΠΙΟΥΣΙΟΝ ΔΟΣ ΗΜΙΝ ΣΗΜΕΡΟΝ, χωρίς να εργαστώ τίμια γι’ αυτόν ή αδιαφορώντας για τις ανάγκες των συνανθρώπων μου.
• Δεν μπορώ να πω ΑΦΕΣ ΗΜΙΝ ΤΑ ΟΦΕΙΛΗΜΑΤΑ ΗΜΩΝ....αν συνεχίζω να κρατώ κακία εναντίον οποιουδήποτε.
• Δεν μπορώ να πω ΜΗ ΕΙΣΕΝΕΓΚΗΣ ΗΜΑΣ ΕΙΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΝ, αν θεληματικά παραμένω σε χώρους ή συνθήκες που το πιθανότερο είναι να πειραστώ.
• Δεν μπορώ να πω ΡΥΣΑΙ ΗΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ, αν δεν έχω προετοιμαστεί να πολεμήσω στον πνευματικό τομέα με το όπλο της προσευχής.

• Δεν μπορώ να πω ΑΜΗΝ, αν δεν είμαι έτοιμος τίμια και ειλικρινά να το δεχτώ ό,τι και να μου κοστίσει!
μη φοβού· διότι εγώ είμαι μετά σού· μη τρόμαζε· διότι εγώ είμαι ο Θεός σου· σε ενίσχυσα· μάλιστα σε εβοήθησα· μάλιστα σε υπερησπίσθην διά της δεξιάς της δικαιοσύνης μου

ΕΚΚΛΗΣΙΑ - "Κυριακίτιδα"

Η “Κυριακίτιδα” είναι μια αρρώστια που προσβάλλει ειδικά ανθρώπους που είναι μέλη εκκλησιών. Μοιάζει πάρα πολύ -γιατί έχει τα ίδια συμπτώματα - με την “Τεταρτίτιδα” ή την “Σαββατίτιδα”.
 
Οι ασθένειες αυτές προσβάλλουν τον άνθρωπο ξαφνικά κατά ένα ανεξήγητο τρόπο την Κυριακή, την Τετάρτη ή το Σάββατο!
 
Ο άρρωστος δεν αισθάνεται κανένα σύμπτωμα όλη την ημέρα.
 
Ξυπνά ευδιάθετος, παίρνει πρωινό, πάει στη δουλειά του, κάνει αστεία με τους φίλους του όλη μέρα, τρώει καλά,  μπορεί να πάει κάποια βόλτα με την οικογένειά του, διαβάζει την εφημερίδα του, συζητάει πολιτικά, κάθεται αρκετή ώρα στην τηλεόραση, ασχολείται με “ευχάριστα” πράγματα, ΑΛΛΑ, την ώρα ακριβώς που είναι να πάει στην εκκλησία τον πιάνει “η αρρώστια” και συνεχίζει μέχρι την ώρα που είναι να σχολάσει η εκκλησία.  Μετά ο άρρωστος αισθάνεται και πάλι μια χαρά κι είναι έτοιμος να πάει οπουδήποτε και να κάνει οτιδήποτε.
Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πάθησης αυτής είναι:
1. Προσβάλει άτομα που είναι μέλη εκκλησιών.
2. Δεν κάνει ποτέ την εμφάνισή της παρά αυτές τις ορισμένες μέρες.
3. Τα συμπτώματα ποικίλουν, αλλά ποτέ δεν επηρεάζουν την όρεξη και τον ύπνο.
4. Δεν διαρκεί ποτέ περισσότερο από μερικές ώρες-τις περισσότερες φορές όσο διαρκεί η σύναξη της εκκλησίας.
5. Ο άρρωστος δεν νιώθει την ανάγκη γιατρού.
6. Εχει αποδειχθεί, ότι στο τέλος είναι θανάσιμη για την ψυχή.
7. Δεν υπάρχει καμιά άλλη γνωστή θεραπεία εκτός τη μετάνοια και προσευχή.
8. Είναι φοβερά μεταδοτική και οδηγεί χιλιάδες ανθρώπους κάθε χρόνο σε πνευματική ασιτία και καταστροφή.
9. Η πραγματική συναίσθηση της σωτηρίας και της ανάγκης για λατρεία του Θεού είναι το μόνο αντίδοτό της.

ΕΚΚΛΗΣΙΑ - Αυτή είναι η εκκλησία μου!

• Απαρτίζεται από ανθρώπους σαν κι εμένα. 
• Εμείς την κάνουμε αυτό που είναι.
• Θέλω να είναι μια εκκλησία που θα φωτίζει το δρόμο των περαστικών και θα τους οδηγεί στην αγαθότητα, την αλήθεια και την ομορφιά. 
• Θα γίνει αν είμαι κι εγώ.
• Θα είναι φιλική, αν είμαι κι εγώ.
• Τα καθίσματά της θα γεμίσουν, αν βοηθήσω κι εγώ.
• Θα κάνει μεγάλο έργο, αν εργαστώ κι εγώ.
• Θα φέρει κι άλλες ψυχές στη λατρεία και την κοινωνία, αν φέρω κι εγώ.
• Θα είναι μια εκκλησία αφιέρωσης και αγάπης άφοβη και γεμάτη πίστη, μια εκκλησία με ταπεινό πνεύμα, αν εγώ, που την κάνω ό,τι είναι, είμαι γεμάτος μ' αυτά.
• Γι' αυτό, με τη βοήθεια του Θεού, θα αφιερώσω τον εαυτό μου για να γίνουν όλα αυτά που η εκκλησία μου θέλω να είναι!

ορολογία Θεική ή ανθρώπινη ;

"Μη προσθέσης εις τους λόγους Αυτού, μήποτε σε εξελέγξει, και ευρεθείς ψεύστης". Παροιμίες λ΄,6

Η ορολογία της αγίας Γραφής είναι συγκεκριμένη και ικανή να εκφράσει όλη την αποκάλυψη του Θεού προς τους ανθρώπους. Όλα όσα ο Θεός θέλει να μάθουμε περιλαμβάνονται στον Λόγο Του, που με λόγια απλά παρουσιάζει το μεγαλείο της σωτηρίας των ανθρώπων μέσο του Υιού Του, αλλά και όλη τη θεολογία που πρέπει να γνωρίζουμε και να χρησιμοποιούμε. Οι θησαυροί της σοφίας και της γνώσης προσφέρονται απλόχερα και χωρίς προσωποληψία σ όλους εκείνους που ζητούν, για να μάθουν.
Εμείς, αν θέλουμε να είμαστε ακολουθητές του Χριστού, μαθητές Του - αλήθεια πόσο μεγάλος είναι ο τίτλος αυτός - είμαστε έτσι όπως μας θέλει; Γινόμαστε "κατηρτισμένοι ως ο Διδάσκαλός μας"; Λουκάς στ΄, 40.
Η επιμέλεια, η προσοχή και η υπακοή στο γεγραμμένο της αγίας γραφής οριοθετούν το ουσιαστικό περιεχόμενο του τίτλου "Μαθητής Χριστού".

Γένεση ζ

KΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ

Γέν.ζ:1

Όταν η κιβωτός ήταν έτοιμη, ο Κύριος καλεί το Νώε να εισέλθει!  Δεν του λέγει «πήγαινε» αλλά «έλα». Το μήνυμα του Ευαγγελίου είναι πάντοτε μια πρόσκληση και ο Κύριος ακόμα καλεί ανθρώπους να εισέλθουν! 

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ 06 - Ο Ιησούς Χριστός μέσα στη Βίβλο

Μερικοί έχουν την εντύπωση ότι η Βίβλος είναι μία καταγραφή της προσπάθειας του ανθρώπου να γνωρίσει το Θεό.  Πιστεύουν ότι περιγράφει απλά την πρόοδο  και τα συμπεράσματά του σ’ αυτή την αναζήτηση. Αυτό όμως δεν είναι αλήθεια. Η Γραφή περιλαμβάνει την εξελισσόμενη αποκάλυψη του Θεού για τον Εαυτό Του και την είσοδό Του στον κόσμο στο πρόσωπο του Υιού Του, Ιησού Χριστού.

Στη Βίβλο σκιαγραφούνται πολλοί χαρακτήρες, αγίων κι αμαρτωλών ανθρώπων, ωστόσο σε κάθε σελίδα της διαφαίνεται η εικόνα Του. Αυτό που βλέπουμε κάθε φορά που ανοίγουμε τη Βίβλο μας είναι “το πρόσωπο του Ιησού Χριστού” (Β’Κορ.δ:6), ο οποίος είναι “η εικόνα του Θεού του αοράτου” (Κολ.α:15). 

Απο τήν σκύλλα στην χάρυβδη


Η διεθνής θεολογική επιτροπή του Βατικανού στις 20 Απρίλη 2007 είχε δημοσιεύσει στην καθολική υπηρεσία ειδήσεων, μελέτη που υποστήριζε οτι οι ψυχές των αβάπτιστων παιδιών θα σωθούν. Η επιτροπή είναι συμβουλευτική, αλλά η σχετική μελέτη επικυρώθηκε με την υπογραφή του πάπα.
Η (μεσαιωνικών προκαταλήψεων) ρωμαϊκή καθολική εκκλησία διδάσκει ότι οι ψυχές των τα αβάπτιστων παιδιών καταδικάζονται στο αιώνιο κενό(!), μια θέση που δεν είναι ούτε ουρανός ούτε κόλαση.
Παρόμοιες είναι οι απόψεις της ανατολικής εκκλησίας, δηλαδή καταδικάζει και αυτή τα αβάπτιστα νήπια σε ένα αντίστοιχο κενό και τα τιμωρεί με «ακηδεία», δεν τα κηδεύει δηλαδή(!).

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

καληνύχτα

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 11 - Εξουσία και οργάνωση μέσα στην εκκλησία (2)

Αποκοπή. Έχουμε ήδη αναφέρει ένα λόγο για αποκοπή ή διακοπή της κοινωνίας με κάποιο πιστό, όταν αρνείται να υποταχτεί στις αποφάσεις της εκκλησίας. Στην Α’Κορ.ε:1-13, ο Παύλος αναφέρει και άλλους βάσιμους λόγους.
 
Το ιδιαίτερο πρόβλημα στην Κόρινθο το οποίο έδωσε αφορμή στον Παύλο να διατυπώσει αυτή τη διδασκαλία ήταν ότι κάποιος άνδρας μέσα στην εκκλησία διέπραττε αιμομιξία. Η εκκλησία ήταν τόσο υπερήφανη για τα πνευματικά της χαρίσματα που είχε παραβλέψει αυτή την αμαρτία. Ο Παύλος τους επέπληξε που δεν έκριναν την αμαρτία και δεν απομάκρυναν αυτόν που έφταιγε. Η σωστή διαδικασία σ’ αυτή την περίπτωση είναι να απομακρυνθεί από την εκκλησία αυτός που αμάρτησε.  

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

σοφά λόγια

Ταπεινοφροσύνη είναι εκείνη η αρετή που την χάνεις ακριβώς την στιγμή που νομίζεις ότι επιτέλους την απέκτησες.

Το καλύτερο πράγμα που μπορείς να ξοδέψεις για τα παιδιά σου είναι ο χρόνος σου.

Ασφάλεια δεν είναι η έλλειψη κινδύνου αλλά η παρουσία του Θεού.

Το πρώτο βήμα για να λάβεις την αιώνια ζωή είναι να παραδεχτείς πως δεν την αξίζεις.

Καλύτερα από το να μετράς τα χρόνια σου, είναι να κανείς τα χρόνια σου να μετράνε.

Ο κόσμος κοιτά τι κάνουμε, ο Θεός κοιτά γιατί το κάνουμε.

Χωρίς μια καρδια που φλέγεται για τον Θεό , δεν μπορούμε να λάμψουμε για τον Ιησού Χριστό.

Το να ακολουθείς τον Ιησού είναι πάντα το σωστό , αλλά δεν είναι πάντοτε εύκολο.

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

σαν τα ποντίκια στη φάκα...


ΕΡΕΥΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΨΗΛΗ ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΩΝ ΤΡΕΦΟΜΕΝΑ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΗ ΣΟΓΙΑ
 
Ασυνήθιστα υψηλή θνησιμότητα και καθυστέρηση ανάπτυξης βρέθηκε να παρουσιάζουν απόγονοι θηλυκών ποντικών-πειραματόζωων τρεφόμενα με γ.τ. σόγια, σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από ερευνητές της Ρώσικης Ακαδημίας Επιστημών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το 56% απογόνων ποντικών που διατρέφονταν αποκλειστικά με γ.τ σόγια ήταν νεκρά μέσα σε 3 βδομάδες, σε αντίθεση με αντίστοιχα πειραματόζωα που τρεφόταν με συμβατική ή καθόλου σόγια και παρουσίασαν θνησιμότητα 9% και 6,8% αντίστοιχα. Επίσης, το 36% το απογόνων ποντικιών τρεφόμενα με γ.τ. που επιβιώσαν παρουσίασαν εξαιρετικά αδύναμη ανάπτυξη και βάρος .

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

ες αύριον τα σπουδαία

« Σεις που δεν ξέρετε η θα συμβεί αύρίον. Ποια είναι η ζωή σας;
Είσθε σαν τον ατμόν, που φαίνεται για λίγο διάστημα
και έπειτα εξαφανίζεται»

Ιάκωβος 4/δ΄,14

" ΕΣ ΑΥΡΙΟΝ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ "
Αρχίας ο ολιγαρχικός άρχοντας της αρχαίας Θήβας, (4ος αι. π.Χ.) γλεντούσε στο σπίτι του έμπιστου φίλου του Φυλλίδα, όταν ένας αγγελιοφόρος που έστειλε κάποιος άλλος φίλος του, έφθασε φέρνοντας ένα πολύ επείγον μήνυμα. « Το πρόσωπο που σας γράφει, του λέει ο αγγελιοφόρος, σας παρακαλεί να διαβάσετε αυτό το γράμμα, χωρίς καθυστέρηση. Αναφέρεται σε μια πολύ σπουδαία και επείγουσα υπόθεση »

"Ες αύριον τα σπουδαία" απάντησε ο Αρχίας γελώντας και παραμέρισε το γράμμα.

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΥΡΙΑΚΟ ΔΕΙΠΝΟ - Δείπνο (1)

ΚΥΡΙΑΚΟΝ ΔΕΙΠΝΟΝ (Α’ΚΟΡ.ια:20)
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ (Α’ΚΟΡ.ι:21)
ΚΛΑΣΙΣ ΤΟΥ ΑΡΤΟΥ (ΠΡΑΞ.β:42, κ:7)
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (Α’ΚΟΡ.ι:16)

Κάτω απ’ αυτά τα ονόματα αναφέρεται ο ένας από τους δύο τύπους (ο άλλος είναι το βάπτισμα στο νερό) τους οποίους ο Κύριος Ιησούς μας παρέδωσε να φυλάσσουμε σύμφωνα με το λόγο του Θεού.
 
Όμως, η κοινωνία του σώματος και του αίματος του Χριστού για την αληθινή εκκλησία δεν είναι ένας απλός, ξερός τύπος, αλλά είναι μια ανάγκη!

εκπαιδευτικό πρόγραμμα νέων - Θεσσαλονίκη 2011

2 Τιμ. β:2 και όσα ήκουσας παρ' εμού διά πολλών μαρτύρων, ταύτα παράδος εις πιστούς ανθρώπους, οίτινες θέλουσιν είσθαι ικανοί και άλλους να διδάξωσι.

Διήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα νέων στην αίθουσα της  Θεσσαλονίκης (Διεύθυνση : Σούτσου 3)

Πρόγραμμα: (μάθημα-δοξολογία-προτάσεις-διάλογος)

  • Σάββατο 3/9/2011   10.00-14.00     18.00-22.00 
  • Κυριακή 4/9/2011   10.00-14.00